Αποδομούν την παιδεία, απαιτώντας από τους νέους δήμους να προχωρήσουν σε «συγχωνεύσεις», δηλ. σε κλείσιμο σχολείων. Πρόσφατα αύξησαν το όριο των μαθητών σε κάθε τάξη, μειώνουν το χρόνο της ιστορίας και των λεγόμενων ανθρωπιστικών σπουδών, ενώ οι άρχοντες στέλνουν τα παιδιά τους στα καλύτερα ιδιωτικά σχολεία της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Οι αμετανόητοι και ψευδεπίγραφοι «σοσιαληστές» δεν μπορούν να αποφύγουν το χούι της ψευδωνυμίας. Το «κλείσιμο» το ονόμασαν «συγχώνευση».
Η «παιδεία», δηλ. τα παιδιά, ήταν βασικός στόχος της εταιρειοκρατίας, από την πρώτη στιγμή, που ξεκίνησε την παγκόσμια επίθεση της:
Η «παιδεία» των υπηρετών της ολιγαρχίας συνοδεύεται πάντα από βία. Κι αν σήμερα, δεν έχει έρθει η ώρα των μαζικών εκτελέσεων, οι κοινωνίες «εκτελούνται» οικονομικά, με απώλειες εργασίας, μισθών και σύνταξης.
Ο Τρόμος για το αύριο, η αβεβαιότητα, η κατάθλιψη και η σύγχυση, που καλλιεργούν τα «εκπαιδευτικά» προγράμματα των ΜΜΕ είναι το κατάλληλο περιβάλλον για τη γενική επίθεση κατά παντός κοινωνικού θεσμού και κατά της δημόσιας σφαίρας της κοινωνίας:
H επιλογή αποσπασμάτων από την ιστορία των αιματοβαμμένων δικτατοριών της Λατινικής Αμερικής δεν είναι τυχαία. Η βάση της πολιτικής της κατοχικής κυβέρνησης Παπανδρέου στηρίζεται στην ίδια φιλοσοφία:
H κ. Διαμαντοπούλου, ο κ. Παπανδρέου και το σοσιαληστικό ΠΑΣΟΚ υλοποιούν, με πίστη και αφοσίωση, τη θεωρία του πνευματικού τους πατέρα, που δεν είναι άλλος από τον πατέρα του «μονεταρισμού», που πήρε το ψευδώνυμο «φιλελευθερισμός»: O κ. Milton Friedman.
Εφαρμόζουν το δόγμα του Σοκ.
Οι «θεωρίες» της εταιρειοκρατίας γαλουχήθηκαν και δοκιμάστηκαν, πρώτα, μέσα στα αιματοβαμμένα καμίνια των δολοφονιών, των «εξαφανίσεων», των βασανισμών και της ανελευθερίας των δικτατοριών του αμερικάνικου νότου. Σήμερα, οι Παπανδρέου, Διαμαντοπούλου, τα μέλη της Bilderberg και της Τrilateral δοκιμάζουν τις «θεωρίες» στο πειραματικό εργαστήρι, που ακόμα έχει το όνομα «Ελλάδα», πριν μετατραπεί ολοκληρωτικά σε γεωγραφική περιοχή. Τα πορίσματα, από την εφαρμογή των άθλιων πρακτικών της κατοχικής κυβέρνησης θα αποτελέσουν τη βάση για περαιτέρω εξάπλωση των «ιδεών της εξολόθρευσης του ανθρώπου». Αυτό το πράγμα ονομάστηκε «φιλελευθερισμός»!!
Η «οικονομική θεραπεία – σοκ», όπως ονόμασαν την εγκληματική τους πολιτική ο κ. Φρίντμαν και οι εταιρείες που τον στήριξαν, πρέπει να συνοδεύεται και από «θεραπείες – σοκ», σε όλο το κοινωνικό φάσμα και ιδιαίτερα στην παιδεία.
Η παγκόσμια εταιριοκρατική τάξη πραγμάτων, η κατοχική κυβέρνηση, τα ελληνοτουρκικά ΜΜΕ και τα συνοδευτικά τους πολιτικά κόμματα δημιουργούν το εκπαιδευτικό σύστημα της αμάθειας. Χρειάζονται τη συντριβή της παλιάς ικανότητας των ανθρώπων να σκέφτονται και να κρίνουν, με τρόπο συλλογικό και δημιουργικό. Μέσα από την αποδόμηση της παιδείας, επιδιώκουν την αποδόμηση της σκέψης, της κριτικής ικανότητας και τελικά της ίδιας της ζωής.
Κατασκευάζουν μια νέα αφύσικη και απάνθρωπη ζωή και, διαλύοντας την παιδεία, εξουδετερώνουν κάθε τι που μπορεί να δημιουργήσει «ενοχλήσεις» και εμπόδια.
Η πολιτική φλυαρία για την «κρίση στην παιδεία», οι μεμονωμένες «αντιστασιακές» κορώνες, η ενασχόληση με τα φαινόμενα, όπως οι «συγχωνεύσεις» των διαλυμένων σχολείων, η αποφυγή μιας συζήτησης επί της ουσίας, συντηρούν μια ολιγαρχική πολιτική που οδηγεί στην καταστροφή του ανθρώπου.
Η απόλυτη σιωπή γύρω από τα θέματα της εμπορευματοποίησης της παιδείας, των νόμιμων και παράνομων φροντιστηρίων, της εξαγοράς βαθμών, μέσω των «ιδιαίτερων» μαθημάτων από καθηγητές του δημοσίου, ο εθισμός παιδικών και εφηβικών ψυχών στη διαφθορά, η άνιση μεταχείριση με βάση το οικογενειακό εισόδημα, η "φροντιστηριακή" αιμορραγία του οικογενειακού προϋπολογισμού, η κομματική και «συνδικαλιστική» προσέγγιση, επιτρέπουν τη συντήρηση και αναπαραγωγή ενός συστήματος αμάθειας και εξαχρείωσης.
Ο ξεκάθαρος στόχος της συμμαχίας πολιτικών, κομμάτων, μεγαλοεταιρειών και τραπεζιτών, είναι να καταστραφούν τα εμπόδια, που προβάλλουν οι «παλιοί» θεσμοί, οι νόμοι και τα ήθη, μέσω της καλλιέργειας της αμάθειας και του ατομικισμού.
Όλα αυτά πρέπει να έχουν μια ξεκάθαρη, μεγάλη, ενωτική και απόλυτη απάντηση:
Καλείται ο καθένας απο μας να συμβάλλει στη συγκρότηση ενός τεράστιου δημοκρατικού κινήματος, πέρα από μικροδιαφορές και διαφωνίες, ώστε να επιβάλλουμε στην εξουσία να συμμορφωθεί με τις αποφάσεις και τη θέληση της κοινωνίας.
Καλείται ο καθένας που μπορεί να συνεισφέρει στη δημιουργία ενός ανθρώπινου και ανθρωπιστικού σχολείου να συμμετάσχει στο διάλογο και την παραγωγή και διάχυση μιας μεγάλης απελευθερωτικής γνώσης.
Ο άνθρωπος γεννιέται χωρίς να φέρει μαζί του το νόημα της ζωής. Το μαθαίνει, σωστά ή λάθος, μέσα στην παιδεία και τη μόρφωση και αυτά είναι βασικοί στόχοι της ολιγαρχίας. Η ιστορία των τελευταίων 40 χρόνων είναι μια ιστορία προμηθεϊκών επιθέσεων ενάντια στην παιδεία, ώστε οι νέες παγκόσμιες ελίτ να μπορέσουν να κατασκευάσουν και να επιβάλλουν μια ανέφικτη και απάνθρωπη κοινωνία.
Να δουλέψουμε ΜΑΖΙ, για την οικοδόμηση μιας κοινωνίας στην οποία η δημόσια αρετή, η κλίση προς την ευμένεια και την ευθύτητα, η ηθική υποδομή μιας δίκαιης κοινωνίας, θα είναι εκ νέου εφικτά και θα αποτελούν συνοδευτική του ανθρώπου πραγματικότητα. Η Παιδεία, αυτό το κατ’ εξοχήν ελληνικό πνευματικό δημιούργημα, είναι θεμελιώδες ανθρώπινο καθήκον.
(σκίτσο: Δον ΨΥΧΩΤΗΣ)