Share |

ΖΟΥΜΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΞΕΡΑΜΕ

(όσο γίνεται, πιο συνοπτική παρουσίαση)

Αναγκαία δυο λόγια

Η δική μας "ιστορία" δεν αντλείται από θεωρίες και δεν εξαντλείται σε αυτές. Προκύπτει από πραγματικά γεγονότα. Και για αυτό το λόγο, επικαλούμαστε παραδείγματα που αντλούμε από τη ζωή. Ιστορίες της ζωής μας. Από αυτές τις ιστορίες καταλήγουμε σε κάποια συμπεράσματα. Τα δικά μας συμπεράσματα δεν είναι αυθαίρετα. Εσείς θα κρίνετε και θα αποφασίσετε.

Είμαστε, είσαστε, μέρος του όλου, που πρέπει να αποφασίσει. Το κείμενο θα ήταν μικρό έως ελάχιστο, αν δεν ήταν αναγκαία η τεκμηρίωση του. Κι αυτό το θεωρήσαμε απαραίτητο, επειδή κάποιοι δεν μας πιστεύουν.

Όποιος μπορεί, ας μας αντικρούσει. Είμαστε ανοιχτοί στο διάλογο.

 

Το επίκαιρο:

Ο "λαϊκός" σύνδεσμος των κουμπουροφόρων και των μαχαιροβγαλτών, αφού καθαρίσει την Ελλάδα από το "μελαχροινό γένος",  θα πάρει και την Πόλη, κατά δηλώση του. Εδώ, η πατρίδα τελειώνει κι αυτοί στέλνουν τη μπάλα στην κερκίδα. Ο Δανειστής και το Κράτος αυτού διαλύουν κάθε τι που ξέραμε, ως πατρίδα, κι αυτοί μας δείχνουν άλλον για "εχθρό". Αυτή είναι η δουλειά τους.

Ο "νέος" ναζισμός είναι η επίσημη θρησκεία της "Νέας" Τάξης Πραγμάτων, που είναι τόσο παλιοί όσο και η προσπάθεια των τραπεζιτών να γίνουν κυρίαρχοι του χρήματος και, μέσω αυτού, της ζωής μας. Σε μια χώρα που τελεί υπό την κατοχή των τραπεζιτών οι επίδοξοι εκκαθαριστές των δρόμων και απελευθερωτές της Πόλης, είναι υπέρ του ευρώ(κατά δήλωση του Αρχηγού) και της Ευρώπης των "Εθνών"(δική τους και αυτή η ορολογία).

"Επίσημος" χορηγός επικοινωνίας του αγαπημένου των εφοπλιστών "λαϊκού" συνδέσμου είναι ο εφοπλιστικός και "αντιεθνικιστικός" τηλεοπτικός σταθμός, που έχει στη διεύθυνση του έναν από τους ανθρώπους της Τριλατεράλ Κομμίσιον. Χορηγοί επικοινωνίας της "νέας" Τραπεζοχρηματιστικής Τάξης Πραγμάτων είναι, επίσης, όσα "επίσημα" ΜΜΕ "καταδικάζουν" τον ναζισμό, παρουσιάζοντας ιστορίες, γεγονότα και ταινίες, που τον μέμφονται και τον επικρίνουν, ως απάνθρωπο.

Πρόκειται για την κορύφωση της τέχνης της ψυχολογικής διαχείρισης των μαζών: "Σημασία δεν έχει τι λέει, αλλά ποιος το λέει".  Όταν τα "επίσημα" ΜΜΕ ή τα πάσης φύσεως φιλελεύθερα κόμματα  επιτίθενται στον ναζισμό, η φυσική αντίδραση του απλού ανθρώπου είναι: "Κοίτα ποιος μιλά!" Προκαλεί μία αυθόρμητη απέχθεια η καταγγελία του ναζισμού από τους στυλοβάτες της μετατροπής της πατρίδας σε απλή "εδαφική περιοχή" της Αγίας Τραπεζικής Αυτοκρατορίας. Από τον συνειρμό αυτό οδηγείται ο καθηλωμένος και απογητευμένος πληθυσμός προς νέες συμπάθειες. Το κόλπο είναι καλά στημένο.

Η Ελλάδα, από την ίδρυση της ως ¨ανεξάρτητο" κράτος, ήταν μια "εδαφική περιοχή" των Μεγάλων Δυνάμεων. Ιδρύθηκε μετά τη Ναυμαχία του Ναυαρίνου. Η "κυβέρνηση" της Αθήνας δεν είναι τίποτα περισσότερο από αυτό που οι ηγέτες του πρώτου ελληνικού κόμματος με αμιγώς πολιτικά χαρακτηριστικά  είχαν προείδει: "Η Ύπατη Αρμοστεία μεταφέρθηκε από την Κέρκυρα στην Αθήνα". Αυτό είπαν οι Ιωσήφ Μομφεράτος και Ηλίας Ζερβός - Ιακωβάτος, Κόμμα Ριζοσπαστών, 1864. Και οι αγωνιστές της Ένωσης της Επτανήσου με την Ελλάδα κλείστηκαν στα σπίτια τους, για να μη γιορτάσουν την αλλαγή έδρας της Ύπατης Αρμοστείας. Αυτό που ονομάστηκε "Ένωση" με τη μητέρα πατρίδα.  ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑΝ, ΑΠΟ ΤΟΤΕ.

 

Η εμφάνιση του ναζισμού, ως σημαντική πολιτική οντότητα,  δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Σύντομα, θα το δούμε στην Κύπρο και παντού αλλού, ως απαραίτητο πολιτικό συμπλήρωμα των χρηματιστικών παρεμβάσεων "διάσωσης". Θα το δούμε οπουδήποτε δεν μπορεί να συγκροτηθεί πολιτική δύναμη ανατροπής της ολιγαρχίας  και εγκαθίδρυσης δημοκρατίας.

Θα το ζήσουμε στο πετσί μας και πρώτος εχθρός των πολιτικών εκπροσώπων της Αυτοκρατορίας θα είναι οι άνθρωποι που έχουν λεύτερη φωνή και δράση.  (Να υπενθυμίσουμε ότι έχουμε λάβει email με το οποίο μας ανακοίνωσαν ότι μπήκαμε στη μαύρη λίστα τους, εξ αιτίας παλαιότερων γραπτών μας).

Το σχέδιο μπήκε στην τελική φάση υλοποίησης. Τα πολλά προσχήματα δεν είναι, πια, απαραίτητα. Οι "φιλελευθερισμοί"περισσεύουν και πεθαίνουν, συμβάλλοντας και οι ίδιοι στη δημιουργία του "καινούργιου κόσμου".

  ΖΗΤΩ Ο ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΣ, Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΥΤΟΥ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥΛΑΟΥ.

------------------------------------------------

Δύο άσχετοι μεταξύ τους  κόσμοι

 

Μία απαραίτητη διευκρίνηση, χρήσιμη για την κατανόηση εννοιών και καταστάσεων και τελικά αυτού που ζούμε:

Η πολιτική των επαγγελματιών, οπλοφόρων και μη, είναι δομημένη πάνω στην ύπαρξη δύο χωριστών κόσμων. Ο ένας κόσμος είναι αυτός της πολιτικής, των ιδεών και των ιδεολογιών.

Ο άλλος είναι αυτό που ζούμε.

Καμμία σχέση (του ενός με τον άλλον)

Και για να τελειώνουμε με τις κομματικές, πολιτικές και ιδεολογικές αυταπάτες:

Κάθε κόμμα το οποίο δεν αμφισβητεί την ιδιοκτησία των τραπεζιτών πάνω στο χρήμα και την κυριαρχία τους πάνω στη ζωή μας είναι πουλημένο σε αυτούς.

Ξέρετε, έστω και ένα κόμμα, που στο πολιτικό του πρόγραμμα έχει θέσει το τεράστιο αυτό ζήτημα;

Χρωστάμε, είτε ως νοικοκυριά και επιχειρήσεις είτε ως κράτος, διότι για να έχουμε χρήμα, πρέπει να μας το δανείσουν οι ιδιοκτήτες του.

Ξέρετε, έστω και ένα κόμμα, που να λέει: Τα κράτη να τυπώνουν το χρήμα που οι λαοί έχουν ανάγκη αντί να το δανείζονται από τους τραπεζίτες;

Όλα τα κόμματα ζουν τον δικό τους κόσμο ιδεών(ναζιστικών ή φιλελεύθερων, αδιάφορο) και σωπαίνουν μπροστά στην πραγματικό κόσμο, που είναι ένας αέναος μηχανισμός δημιουργίας χρέους για τους πολλούς υπέρ των λίγων.

Αυτοί ζουν στον κόσμο των ιδεών και εμείς ζούμε στον άλλο.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Οι δύο όψεις του φιλελευθερισμού: αθεία και αντιεθνικισμός (όταν τα "άκρα" συναντώνται)

 

Ενάντια στην Πίστη

 

Η εποχή που τελειώνει ονομάστηκε εποχή της νεωτερικότητας. Κυρίαρχη πολιτική φιλοσοφία ήταν ο φιλελευθερισμός.

Ο φιλελευθερισμός χωρίζεται σε δύο γενικές κατηγορίες: Στον οικονομικό φιλελευθερισμό ή νεοφιλελευθερισμό(δεξιά) και στον πολιτικό φιλελευθερισμό(αριστερά). Άλλη γενική "διαίρεση" είναι "η παγκοσμιοποίηση των αγορών" και ο "κοσμοπολίτικος διεθνισμός", αμφότεροι ενάντια στην έννοια, αλλά και την ύπαρξη, του έθνους. Ακόμα και οι "εθνικιστές" δηλώνουν οπαδοί του ευρώ των τραπεζιτών και της "Ευρώπης των εθνών", παίζοντας ανάμεσα σε ιδέες και πραγματικότητα. Δύο σε ένα και στη συγχώνευση τους παίρνεις για δώρο το τρίτο, που είναι ένα και το αυτό με τα άλλα δύο.

Η νεωτερικότητα γεννήθηκε από την αντίθεση της με την Παπική εξουσία και κατ΄επέκταση με τη θρησκεία και την πίστη. Στη θέση της "ελέω Θεού" Μοναρχίας και της Θρησκευτικής Εξουσίας μπήκε η έννοια του έθνους, αρκεί αυτό να δίνει το δικαίωμα εκτύπωσης χρήματος στους τραπεζίτες. Ο Καποδίστριας που με τα φτωχά μέσα και τις λίγες γνώσεις που διέθετε τύπωσε φοίνικες δολοφονήθηκε και οι Μεγάλες Δυνάμεις έστειλαν τον Όθωνα και την "Εθνική" Τράπεζα. (Η τελευταία χώρα που υπέκυψε ήταν οι ΗΠΑ, όταν παρέδωσε τη διαχείριση του χρήματος στην Ομοσπονδιακή FED, το 1913).

Σήμερα, το έθνος - κράτος είναι περιττό, μια και από το 2008 έχουμε εισέλθει στην διαδικασία ολοκλήρωσης της Παγκόσμιας Τραπεζικής Αυτοκρατορίας, με πρόσχημα το χρέος.  Η "Νέα Τάξη Πραγμάτων" που δεν μπόρεσε να γίνει από τον "εμπνευστή" της Χίτλερ με τα όπλα γίνεται με το χρέος.

Οι φιλελευθερισμοί της νεωτερικότητας συναντώνται, όταν θέλουν να υπερασπιστούν τον διεθνισμό και την αθεία τους.

Οι αδελφές ιστοσελίδες antikleidiblog και antichainletter ανήκουν στον χώρο του οικονομικού φιλελευθερισμού - νεοφιλελευθερισμού.

Όταν θέλουν να υπαρασπιστούν την αντιθρησκεία τους και την υποταγή στους υπερβατικούς(θεϊκούς)  νόμους της αγοράς δεν διστάζουν να επικαλεστούν τον "εχθρό" τους, τον Κορνήλιο Καστοριάδη.Γεμάτοι χαρά μας λένε 

Ο Κορνήλιος Καστοριάδης απομυθοποιεί την χριστιανική “αγάπη”

 

Το ίδιο κείμενο θα το βρείτα και στην ιστοσελίδα που "εκπροσωπεί", με κάκιστο τρόπο, τις ιδέες του Καστοριάδη. Το κείμενο εμφανίζεται στο νεοφιλελεύθερο antichainletter, λίγες μέρες μετά το Πάσχα. "Τιμώντας" τον εορτασμό του Πάσχα, η "αντίπαλη" ιστοσελίδα έγραψε αυτό:

  • Ακόμα και το πιο καλοκάγαθο αστείο είναι ικανό να τινάξει στον αέρα το μυαλό του θρησκευόμενου ανθρώπου. Για παράδειγμα, η αμφισβήτηση ακόμα και των πιο γελοίων χριστιανικών μύθων, η παραμικρή βλαστήμια, η διακωμώδηση και των πιο σχιζοφρενικόμορφων θρησκευτικών παραδοχών, είναι ικανή να προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων. Αρχίζουν οι τσιρίδες του είδους «να σέβεσαι τα πιστεύω μου αν θες να μην είσαι δογματικός, αλλά ένας πραγματικός αναρχικός». Διάφορα τέτοια ξεστομίζουν γεμάτοι ικανοποίηση για την εξυπνάδα τους και την πιστοποιημένη δημοκρατικότητά τους οι διάφοροι πασιφιστές. Βλέπετε, το να ζητήσει κάποιος σεβασμό για τα «Πιστεύω» του, υπονοεί ότι και αυτός σέβεται τα δικά σου γιατί «η ελευθερία σου τελειώνει εκεί που αρχίζει η δική μου»… Στο συγκεκριμένο ζήτημα απαντάω ξεκάθαρα και χωρίς αναστολές: Αρχίδια!

 

Για την "απομυθοποίηση της χριστιανικής αγάπης" ασχολήθηκε η δική μας αμαρτωλή χριστιανή "Μαρία Μαγδαληνή" (ανάρτηση προσεχώς).

------------------------------------------------------------------

Η αποκάλυψη της "αλήθειας" και η κατάρριψη "εθνικών μύθων"

Αφού κατέρριψαν, με τη βοήθεια του αντιπάλου, το μύθο της χριστιανικής αγάπης, πάνε στους εθνικούς μύθους.

Ως συμβολή στην κατάρριψη των "εθνικών μύθων" τα νεοφιλελεύθερα αδέρφια antikleidi - antichainletter επιστρατεύουν τον σχεδόν λησμονημένο κομμουνιστή ιστορικό Γιάννη Κορδάτο: 

Κωνσταντινούπολη: άλωση ή παράδοση;

 

Για τους κυρίους του δεξιού φιλελευθερισμού, η Πόλη παραδόθηκε. Ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, πιθανότατα, δεν έπεσε μαχόμενος.

Αν προσέξει κανείς το κείμενο, ο Γιάννης Κορδάτος δεν λέει πουθενά ότι η Πόλη παραδόθηκε(οι αντιγραφείς το λένε). Ο Κορδάτος επικαλείται στοιχεία, αμφίβολης ιστορικής αξίας, πλην όμως ερευνητέα, ότι η Πόλη προδόθηκε εκ των έσω. Αυτά τα δύο πράγματα, παράδοση και προδοσία, δεν είναι όμοια. Ο νεοφιλελευθερισμός βολεύεται να μιλά για "παράδοση".

Για την ιστορία:

Οι Οθωμανοί, στη διαδικασία επέκτασης της αυτοκρατορίας τους, απαιτούσαν από τις πόλεις, παράδοση με αντάλλαγμα τη διατήρηση του αυτοδιοίκητου, την προστασία της ζωής και τον σεβασμό της περιουσίας τους. Το μόνο που απαιτούσαν ήταν το χαράτσι. Αυτό συνέβη με όποιες πόλεις παραδόθηκαν, χωρίς μάχη (Θεσσαλονίκη, Βέροια κ.ά.). Δεν συνέβη το ίδιο με την Κωνσταντινούπολη. Αυτή αντιστάθηκε και ο πληθυσμός σφαγιάστηκε, οι περιουσίες λεηλατήθηκαν και οι περισσότερες εκκλησίες καταστράφηκαν ή έγιναν τζαμιά.

  • «Το δε την Πόλιν σοι δούναι, ούτ' εμόν εστί ούτε άλλου των κατοικούντων εν αυτή... Κοινή γαρ γνώμη πάντες αυτοπροαιρέτως αποθανούμεν και ου φεισόμεθα της ζωής ημών...» 
  • (μετ)"Το να σου παραδώσουμε την πόλη, δεν είναι δικαίωμα ούτε δικό μου ούτε άλλου από τους κατοικούντες σε αυτή. Γιατί απόφαση όλων μας είναι να πέσουμε, αμυνόμενοι, με τη θέλησή μας και δεν θα λυπηθούμε τη ζωή μας" 
  • Κων.Παλαιολόγος

Επίσης, για την ιστορία και για να συγκρίνουμε την τότε Αυτοκρατορία με τη σημερινή, το χαράτσι ήταν η μόνη επίσημη απαίτηση του Σουλτάνου, ως έκφραση υποταγής.

Επίκαιρα ιστορικά παραδείγματα:

1. Έναντι συμφωνημένου ανταλλάγματος σε ασήμι, η εξόρυξη ασημιού στα Μαντεμοχώρια της Χαλκιδικής είχε ανατεθεί στο "κοινό" (συνέλευση) των κατοίκων.

Όταν κάποια φορά, η εκμετάλλευση δόθηκε σε Τούρκο, ο οποίος έδωσε καλύτερη προσφορά, η παραγωγή ασημιού κατέρρευσε, εξ αιτίας της άρνησης των κατοίκων να δουλέψουν αποδοτικά.

Κάθε σύγκριση με το σήμερα είναι θεμιτή.

2. Το ορισμένο από τον Σουλτάνο χαράτσι ήταν απαιτητό από όλη την πόλη ή μια περιοχή. Τα κοινά των πόλεων, νησιών ή περιοχών συγκέντρωναν το πόσο και  έκαναν κατανομή των βαρών, με βάση την φοροδοτική ικανότητα ενός εκάστου. Αυτοί που δεν μπορούσαν να δώσουν, λάβαιναν βοήθημα από το ποσό που συγκεντωνόταν!!!

Κάθε σύγκριση με το σήμερα είναι θεμιτή.

3. Όταν το ποσό του χαρατσιού γινόταν υπερβολικό, ξεκινούσαν διαπραγματεύσεις  για τον επανακαθορισμό του. Όταν ο Σουλτάνος ή οι εκπρόσωποι του δεν συμφωνούσαν οι κάτοικοι έπαιρναν τα βουνά, μετανάστευαν ή γίνονταν κλέφτες και ενίοτε αρματωλοί.

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι πλέον οικονομικά ανθηρές περιοχές, χωριά και κωμοπόλεις των ελλήνων ήταν σε άγονες και ορεινές περιοχές(Αμπελάκια, Ζαγόρια, Πήλιο κ.ά.)

Κάθε σύγκριση με το σήμερα είναι θεμιτή.

4. Όταν οι εντεταλμένοι φοροεισπράχτορες γίνονταν Σουλτανικότεροι του Σουλτάνου και οι διαμαρτυρίες δεν εισακούονταν (συνήθως εισακούονταν), το σκηνικό επαναλαμβανόταν.

Στο τέλος, έκαμαν επανάσταση.

Κάθε σύγκριση με το σήμερα είναι θεμιτή.

Το τι θα συμβεί σήμερα επαφίεται στον "πατριωτισμό των ελλήνων".

 

Ένα, ακόμα, παράδειγμα κατάργησης "εθνικού μύθου" από την ίδια ιστοσελίδα είναι αυτό:

Για όσους μέχρι σήμερα πίστευαν ότι ο ”Χορός του Ζαλόγγου” είχε συμβεί στ’ αλήθεια

Υποτιμούν, χωρίς να τολμούν να αμφισβητήσουν το γεγονός της ομαδικής αυτοκτονίας των Σουλιωτισσών, μαζί με τα παιδιά τους και ασχολούνται με το δευτερεύον. Με το αν έγινε ή όχι ο χορός των Σουλιωτισσών. Οι "ορθολογιστές" δεν γνωρίζουν ότι η ιστορία αυτού του τόπου είναι συνυφασμένη με το μύθο. Για τα παραμύθια που πουλάνε στην ιστοσελίδα τους, υπηρετώντας τη νεοφεουδαρχία των τραπεζιτών δε λένε τίποτα. Είχαμε ασχοληθεί με το πώς σερβίρουν την ιστορία ή μάλλον πως την παραχαράσσουν, χρησιμοποιώντας, μάλιστα, τον τίτλο "ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ".

Ο σκοπός τους είναι να υπηρετήσουν την Αυτοκρατορία και όχι την πατρίδα και την αλήθεια κι ας υποτίθεται ότι όλη η ιστοσελίδα τους είναι αφιερωμένη στην αποκάλυψη της αλήθειας.

 

Αν δεν αγαπάς την πατρίδα σου, επανάσταση δεν κάνεις. Όπου "πατρίδα" και "έθνος" είναι ο λαός και το χώμα που πατάς(διαβάστε και λίγο τον Ρήγα Φεραίο) και όχι κάποια δυτικοφερμένη αφηρημένη έννοια, με περιτύλιγμα "εθνικισμού".  Στις Σκουριές και την Κερατέα, πρώτιστα, αγαπούν την πατρίδα τους. Εθνικό είναι το αληθινό.

Οι οπαδοί αφηρημένων εννοιών και οι πιστοί των νέων θεοτήτων δεν αγαπούν την πατρίδα και το "τεκμηριώνουν" , επικαλούμενοι "-ισμούς" εκ της εσπερίας των τραπεζιτών ορμώμενους.

"Στην επανάσταση μπαίνεις από καρδιά και όχι από θεωρία", έγραφε ο μπολσεβίκος (συγχωριανός μου), Παναίτ Ιστράτι, όταν επιτέθηκε στον Σταλινισμό. Αν δεν αγαπάς, επανάσταση δεν κάνεις. Κάτι άλλο κάνεις, όπως αυτό που είδε ο Παναίτ, επισκεπτόμενος τη "Σοβιετική  Ένωση" του 1927. 

---------------------------------------------

Τι είναι αυτό που συμβαίνει σήμερα

Όλο το προηγούμενο κείμενο, αλλά και το επόμενο γράφτηκε με αφορμή δύο τυχαίες χτεσινές συναντήσεις.

- Όταν είπαμε στην καλή χριστιανή, που αγαπά και ξοδεύεται για τους συνανθρώπους της, ότι "βρισκόμαστε μπροστά στο Χάραγμα, τη Χρυσή Αυγή, του Θηρίου της Βαβυλώνας", είπε: "Δεν το πιστεύω. Δεν μπορεί να είναι έτσι".

- Όταν είπαμε στη φίλη, παλιά κομμουνίστρια, ότι "Είμαι προσωρινός κάτοικος του σπιτιού μου και περιμένω να πάω φυλακή", είπε: "Σιγά μη βάλουν εσένα φυλακή".

Το σημερινό πρωτοσέλιδο του "Ριζοσπάστη" είναι:

 ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΝΕΡΓΟΥ για 831 ευρώ από την ΕΥΔΑΠ

Με τα εργαλεία γνώσης και σκέψης που μας εφοδίασε η "φιλελεύθερη περίοδος" της δυτικής ανθρωπότητας, κάποια πράγματα εξακολουθούν να είναι αδιανόητα για τους απλούς ανθρώπους.

Ελάχιστοι μπορούν να συνειδητοποιήσουν ή να καταλάβουν ότι "το τέλος της ιστορίας" του Φουκουγιάμα ή "το τέλος της ανθρωπότητας, όπως την ξέραμε" του ίδιου είναι εδώ.

Ποιος μπορεί να το καταλάβει;

Ιστορία πρώτη:

Την ίδια μέρα που συναντήσαμε τις κυρίες, ανταμώσαμε κι έναν άλλο άνθρωπο. Δεν του είπαμε τίποτα. Μας είπε:

"Δεν κάθομαι με σταυρωμένα τα χέρια, περιμένοντας να μου πάρουν το σπίτι. Έστησα τροχόσπιτο σε χωράφι που πάχτωσα. Δεν το έβαλα σε δικό μου, γιατί θα μου το πάρουν και αυτό. Ζω, οργώνοντας και σπέρνοντας τη γη. Επειδή ξέρουν πως μπορώ να ζήσω χωρίς σπίτι, φορολογούν και τα χωράφια, ώσπου να τα πάρουν. Με νόμους, απαγορεύουν και τη σπορά με σπόρους που δεν είναι επίσημα πιστοποιημένοι. Αν θέλεις, να σου δώσω. Δεν πουλάω. Όταν σπείρεις και βγάλεις σοδειά θα μου δώσεις πίσω τη διπλάσια ποσότητα σπόρων που σου έδωσα. Η διακίνηση σπόρων είναι πια λαθρεμπόριο. Εμείς δεν θα εμπορευόμαστε. Θα δωρίζουμε κι ας έχουν κάμει το δώρο παράνομο. Αν θέλεις και αλεύρι , έχω. Δεν το πουλάω. Πες μου ποιος το έχει ανάγκη να δώσω, από αυτό που δεν χρειάζονται τα παιδιά μου. Έχω και όπλα, αχρείαστα να είναι".

Και ανταλλάξαμε μέσα επικοινωνίας. Βρήκα και κάποιον που θέλει τους σπόρους του, για να σπείρει και αυτός.

Ιστορία δεύτερη:

Είχα συνομιλία με τον "Πρόεδρο" του "Σωματείου Ψυχοπαθών Αργοστολίου". Είναι  επίτιμος και αναγνωρισμένος "Πρόεδρος" των Ψυχοπαθών, διότι έχει τρία αναγνωρισμένα πτυχία από Δρομοκαϊτειο, Δαφνί και Συκιώτη-Παπαδημητρίου της Πάτρας.

"Άκου να σου πω... Δεν πάει άλλο. Είναι καιρός για αντάρτικο. Εσύ μην ανακατεύεσαι. Αν χρειαστείτε, δώσε μου όπλο και πες μου ποιον τραπεζίτη θέλεις να καθαρίσω. Εμένα δεν μπορούν να μου κάνουν τίποτα. Το πολύ - πολύ να με στείλουν στα σχολεία από όπου πήρα τα διπλώματα μου".

Αυτοί, τελικά, που μπορούν να καταλάβουν είναι οι "Πτωχοί τω πνεύματι". Οι υπόλοιποι που θα το καταλάβουν, είναι αυτοί που μπορούν, ακόμα, να εγκαταλείπουν τις θεωρίες και να αφήνουν την καρδιά να μιλήσει. Αυτοί που μπορούν να αφήσουν να μιλήσει η αγάπη προς τον διπλανό τους, δηλαδή, προς αυτό που είναι η πατρίδα. 

Εμείς που αγαπάμε τους ανθρώπους πιστεύουμε ότι κανένα όπλο κρατικής και αυτοκρατορικής εξουσίας δεν μπορεί να νικήσει ένα ενωμένο λαό. Μπροστά στη δύναμη αυτού του όπλου, τα όπλα ωχριούν και, συνήθως, είναι και αχρείαστα. Για τη μη ενότητα του λαού, κάνουν ότι μπορούν τα αριστεροδεξιά πολιτικά μορφώματα, με πρόσχημα "ιδεολογικές, δηλαδή θρησκευτικές, διαφορές και καθαρότητες". (Ένα παράδειγμα)

Όσο για τα "άλλα": Δημοκράτες είμαστε. Ηλίθιοι δεν είμαστε. Ξέρουμε ότι έχουμε πόλεμο, που κήρυξε η οικονομική Ολιγαρχία ενάντια στο λαό.

"Πόλεμος με όλα τα μέσα, ακόμα και με τα νόμιμα", φώναζε ένας συντηρητικός του 19ου αιώνα.

 ---------------------------------------------------------------------------------

 

Ας αφήσουμε τον αφηρημένο κόσμο των ιδεών, των ιδεολογιών, των πολιτικών και των κομμάτων και ας έρθουμε στον πραγματικό κόσμο. Αυτόν στον οποίο ζούμε.

"οποιαδήποτε κοινότητα νομίζει ότι θα μετατραπεί σε γαλατικό χωριό και θα εφαρμόσει το δικό της δίκαιο δεν πρόκειται να περάσει. Ο Νόμος θα εφαρμοστεί".

Νίκος Δένδιας, υπουργός Προστασίας Εταιρειών από πολίτες

ΙΔΟΥ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΥΠΑΚΟΗ

- Φορολογείται ο άνεργος, επειδή έχει ένα σπίτι.

- Φορολογείται το προστατευόμενο παιδί που έκλεισε τα 18 και πρέπει να έχει ΑΦΜ. Κι ας μην έχει, αποδεδειγμένα, εισόδημα.

-  Η ύπαρξη παιδιών είναι φορολογικό τεκμήριο.

- Διαλύεται η δωρεάν και δημόσια περίθαλψη και, παράλληλα, με νόμο υποχρεούται ο "νεκρός" να δώσει τα όργανα του για μεταμόσχευση, δίχως την έκγριση τη δική σου ή των συγγενών σου. (Όσο πιο πολλοί πεθαίνουν, τόσο καλύτερα είναι για αυτούς που μπορούν να πληρώνουν για μεταμόσχευση). Η Γενετική και η κλωνοποίηση ανθρώπινου σώματος έχει κάμει θεαματικά άλματα. θα επωφεληθούν όσοι μπορούν να πληρώσουν.

- Ξεκινά, από φέτος, και η φορολόγηση των χωραφιών (Φαίνεται μικρή για όσους μπορούν να πληρώνουν).

- Ξεκινά η δημιουργία εταιρειών από Λάτσηδες και λοιπούς αδελφούς, οι οποίες θα αγοράζουν κατασχεμένες περιουσίες.

- Απαγορεύεται η ελεύθερη διακίνηση και χρήση σπόρων.

- Το υπουργείο "Δικαιοσύνης" μελετά την δημιουργία νέων φυλακών (λέγε τα στρατόπεδα συγκέντρωσης), για τον διαχωρισμό των οικονομικών εγκληματιών(δηλαδή οφειλετών) από τους ποινικούς εγκληματίες. (Αυτό δεν το πολυκαταλάβαμε, μια και το χρέος προς το δημόσιο είναι ποινικό αδίκημα). Καταλάβαμε, όμως, ότι οι υπάρχουσες φυλακές δεν χωρούν τους υποψήφιους προς φυλάκιση.

-Ετοιμάζονται ειδικές οικονομικές ζώνες, όπου δεν θα ισχύουν οι νόμοι και οι συμβάσεις του σημερινού κράτους. Η πρόταση του γερμανού είναι όλη η Ελλάδα να γίνει "ειδική οικονομική ζώνη"(και θα γίνει. Γίνεται).

Στέφαν Καπφέρερ: «Θέλουμε ειδικές ζώνες για τις επενδύσεις»
Μιλά στο «Βήμα» ο υφυπουργός Οικονομίας της Γερμανίας
«Οι γερμανικές επιχειρήσεις δεν χρειάζονται εγγυήσεις για να επενδύσουν στηνΕλλάδα, αλλά η χώρα σας χρειάζεται να διαμορφώσει ένα ελκυστικό πλαίσιοπροσέλκυσης επενδύσεων» επισημαίνει ο ομοσπονδιακός γερμανός υφυπουργός Οικονομίας κ. Στέφαν Καπφέρερ μιλώντας προς «Το Βήμα». Ενα τέτοιο πλαίσιο υποστηρίζει ότι πρέπει να περιλαμβάνει ειδικές οικονομικές ζώνες με ξεχωριστό νομικό, διοικητικό και εργασιακό καθεστώς, προκειμένου να διευκολυνθούν οι επενδυτές. Επισημαίνει ακόμη ότι μπορεί να αξιοποιηθεί το παράδειγμα της Ανατολικής Γερμανίας στη διαδικασία των αποκρατικοποιήσεων, για να προχωρήσουν με γρηγορότερο ρυθμό, ώστε να αντιστραφεί το σημερινό αρνητικό κλίμα που επικρατεί στις αγορές για την Ελλάδα.

- Η κρατική περιουσία, επιχειρήσεις κλπ, που δεν ήταν ποτέ "δημόσια" περιουσία, πωλείται έναντι πινακίου φακής. Μαζί της πωλείται το νερό, οι ακτές, ο αέρας, η γη, το υπέδαφος, η θάλασσα και ότι κρύβει μέσα ή από κάτω της, τα νησιά(προσωρινά μόνο τα ακατοίκητα).

- Επειδή το κράτος έχει "κοινωνικές ευαισθησίες", σου δίνει μια "δεύτερη" ευκαιρία να εξωφλήσεις τα χρέη σου. Λέγεται "Ρύθμιση Χρεών": 

"Για δηλωθέν εισόδημα (2012) έως 500 ευρώ τον μήνα, ελάχιστη δόση 5% ή τουλάχιστον 15-25 ευρώ".
Με άλλα λόγια, αυτός ο οποίος έχει μηδέν εισόδημα και καλείται να πληρώσει "νοίκι", για το δικό του(ακόμα) σπίτι 200-300 ευρώ το μήνα, καλείται να αποπληρώσει το χρέος του με 15-25 ευρώ το μήνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ.

Τι άλλο χρειάζεται για να καταλάβει κάποιος ότι αυτό που ζούμε είναι η επιστροφή στην κατάσταση της δουλοπαροικίας - φεουδαρχίας, υπό τη σκέπη των Οικονομικών Αυτοκρατόρων;

Μια πατρίδα στην οποία όλα όσα σήμερα είναι ατομική ή κρατική περιουσία  θα ανήκουν σε κάποιες λίγες εταιρείες, τι πολίτευμα μπορεί να έχει; Όπως κι αν το πεις, φεουδαρχία - δουλοπαροικία είναι.

Η εποχή της νεωτερικότητας και του φιλελευθερισμού τέλειωσε. με τη βοήθεια όλωςν των ιδεολογιών και των κομμάτων που τις εκπροσωπούν, ζούμε το τέλος της ανθρωπότητας, όπως την ξέραμε. Το πολύχρονο σχέδιο έφτασε στην τελική του φάση. Αυτό ζουμε. 

(Και οι άλλοι ασχολούνται με το πώς θα πάρουν την Πόλη. Και οι υπόλοιποι "περί άλλα τυρβάζουν").

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ;

Η επανάσταση επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων. Όπως παλιά. Όπως πάντα. Αν δεν ενωθούμε, αν δεν απαιτήσουμε ένα πολίτευμα όπου ο λαός θα αποφασίζει, το τέλος είναι εδώ και βρίσκεται σε διαδικασία υλοποίησης. Σήμερα, εγώ, αύριο η σειρά σου. Ανάλογα με τη "φοροδοτική" ικανότητα του καθένα, θα πέσουμε αμαχητί(;).

Στο "Νυστέρι", φύλλο 4 του 2009, γράψαμε: Το μέλλον μας χρειάζεται; Τότε προβλέψαμε ότι δεν μας χρειάζεται και εξηγήσαμε, με στοιχεία τους λόγους. Σήμερα, οι πράξεις όλων αποδεικνύουν του λόγου το αληθές. Δεν χρειάζονται ερωτηματικά.

Από το 1995, η ελίτ του πλανήτη είχε κάμει την εκτίμηση ότι το 80% του πληθυσμού της γης περισσεύει(Συμπέρασμα σύσκεψης που διοργάνωσε το "Ίδρυμα Γκορμπατσόφ").

Περισσεύουμε.

Και για να αντεπιτεθούμε στον τίτλο ενός βιβλίου, που έγινε σύνθημα:

Δεν είναι ο καπιταλισμός, ηλίθιε. Είναι η Ολιγαρχία. Η Οικονομική Φεουδαρχία υπό τη σκέπη της Ύπατης Αυτοκρατορίας των Τραπεζιτών και λοιπών συμμαχικών Εταιρειών. (Με τα κόμματα να είναι οι ορντινάτσες τους. Όλα τα κόμματα, μηδενός εξαιρουμένου, αφού όλα σιωπούν για το πώς φτιάχνεται το χρέος και η υποδούλωση των λαών, μέσω αυτού).

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;

 

 

 

(Στις εικόνες , ο Δον ΨΥΧΩΤΗΣ)