ΤΑ "ΝΕΑ" ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑ "ΝΕΟ" "ΚΑΛΥΤΕΡΟ" ΚΟΣΜΟ
(Κάποιες φορές, ασχολούμαστε με ασήμαντες αφορμές. Από τις παραπομπές, που κάνουμε, η πιο σημαντική είναι η πρώτη. Η επιστολή της κυρίας Βαγγελιώς. Τα άλλα, τα βάλαμε για να περνά η ώρα. Όλο το νόημα του 2011, του ξεσηκωμού και της απόσυρσης του λαού βρίσκεται στα πιο κάτω λόγια).
Ήταν καλοκαίρι ακόμα, 11/9, όταν εμείς οι επαρχιώτες φορτώσαμε μια επιστολή, που αφορούσε μια γειτονιά της Αθήνας.
Μια κυρία, μια γειτόνισσα γύρισε σπίτι της και εξήγησε τους λόγους, που ξαναμπήκε στο καβούκι της. Χιλιάδες άλλοι δεν βρήκαν κάποιο λόγο για να γράψουν ή κάποιο τρόπο να το εξηγήσουν. Απλώς, έφυγαν. Κανείς δεν μπήκε στον κόπο να το ψάξει το θέμα.
ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ:
Εμείς, κάτι νομίσαμε πως είδαμε και το γράψαμε, με πολύ προσοχή. (Μη το διαβάσετε. Είναι μεγάλο).
Και λάβαμε αυτή την απάντηση, που μας αποκαλεί:
Πικρόχολα, μηδενιστικά, και εκτός πνεύματος, ήθους και ύφους ατομίδια που φαντάζουν τους εαυτούς του ανώτερους και συνειδητοποιημένους. Εγώ και πολλοί ακόμα (όχι αρκετοί για κάποιους, αλλα τι να κάνουμε, αυτή την κοινωνία κληρονομήσαμε) προσπαθούμε να χτίσουμε έναν άλλο, καλύτερο κόσμο, με εργαλεία που 'ναι φθαρμένα, και με ανθρώπους που απέχουν πολύ απ' το τέλειο. Τουλάχιστον χτίζουμε, ενώ κάποιοι άλλοι γκρεμίζουν. Σαν να μας έλειπαν τα ερήπεια!...Προτείνω στον φίλος από την Κεφαλονιά, ή να στρέψει τα βέλη του προς τον πραγματικό εχθρό ή να αλλάξει προφίλ και να μετονομαστεί σε "καψουλαδόρος εκτός ελέγχου"...Η διακήρυξη που καταγκέλεις ουσιαστικά μια χάρτα ανθρωπίνων δικαιωμάτων ως βάση σύγκλισης και συνενόησης των ανθρώπων για να ενώσουμε τις δυνάμεις μας κατά του επερχόμενου σκοταδισμού. Δεν προτείνεις τίποτα....μόνο μηδενίζεις. Δεν ξέρω τι μαντρί έχεις στο νησί. Αν ψαρεύεις για πρόβατα, πήγαινε με τους συστημικούς και μην παριστάνεις τον αγωνιστή. Τέλος.
----
Τα πιο πάνω είναι μια σκέψη, κάποια συμπεριφορά, μια στάση ζωής, όλα καλά υλικά, για "έναν καλύτερο κόσμο". Ο κύριος που το έγραψε συμμετέχει, ως συνδιοργανωτής και πρωτεργάτης, στο "κίνημα της άμεσης δημοκρατίας", νόθο κατασκεύασμα του ολιγαρχικού καθεστώτος και κάποιων αριστερών ολιγομελών ομάδων, που έδιωξαν από τις πλατείες και τους δρόμους τον κόσμο, ώστε να γίνουν χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη.
ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ
---
Κανείς, λοιπόν, δεν νοιάστηκε να βρει την αιτία και το λόγο που ένα θυμωμένο και ελπιδοφόρο ανθρώπινο κύμα φούσκωσε κι έσβησε. Προσπέρασαν το γεγονός, αδιαφόρησαν για τα αίτια και συνέχισαν τον ολιγαρχικό και ολιγαρκή δρόμο τους, γιατί απλούστατα κανείς δεν ενδιαφέρεται για την κυρία Βαγγελιώ, τον κυρ Μιχάλη ή την κυρά Μαρία, που δε ξέρουν από θεωρίες και Χάρτες, αλλά ξέρουν καλά από ζωή.
Σας προλαβαίνουμε: Το κείμενο μας, για το "υπέροχο 2011" έχει χαρακτηριστεί και "λαϊκίστικο".
Σήμερα, στην Φωκίωνος Νέγρη, μπροστά στη "δημοτική αγορά" έχουν αντιπαρατεθεί οι δυνάμεις του Καμίνη με την υποστήριξη κάποιων "ακομάτιστων" καταστηματαρχών και οι "αμεσοδημοκρατικές" δυνάμεις των ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΤΑΡΣΥΑ, από τη μεριά της κατάληψης της δημοτικής αγοράς. Μην ανησυχείτε. Δεν πέφτει ξύλο. Για την ώρα, μετράνε σε ποια πλευρά είναι οι πιο πολλοί.
Κάνουν "επίδειξη δύναμης" , εκατέρωθεν. Για ποιά υπόθεση;
Όταν, πριν μερικά χρόνια, τέθηκε θέμα χτισίματος της παλιάς δημοτικής αγοράς, οι κυψελιώτες συγκέντρωσαν 5. 000 υπογραφές και με την υποστήριξη της γειτονιάς , οι πιο δυναμικοί προχώρησαν σε κατάληψη. Τι άλλαξε και, σήμερα, οι κυψελιώτες δεν υπογράφουν ή υπογράφουν κάτι άλλο;
Είναι με τον Καμίνη; Είναι με τους καταστηματάρχες; Είναι με την εξουσία , γενικώς; Χτες, που υπέγραφαν δεν ήταν;
Σήμερα, και ως την ώρα που μιλάμε, από το διαδίκτυο έχουν μαζευτεί οι λίγες υπογραφές που βλέπετε στον σύνδεσμο, οι οποίες προέρχονται από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Γιατί δεν χτυπάνε την πόρτα των κυψελιωτών και ψάχνουν υποστήριξη από "συλλογικότητες" (ωραία λέξη) και πολίτες του διαδικτύου;
Ήταν μια δραστήρια πρωτοβουλία. Δείτε εδώ εκδηλώσεις Νοε-Δεκ του 2009 (Επιλογή στην τύχη)
Να, και φετεινές εκδηλώσεις:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011
ΔΕΥΤΕΡΑ 14 ΝΟΕΜΒΡΗ 2011
-----
70 συναποτελούν την ομάδα του facebook . Πόσοι, άραγε, είναι κυψελιώτες και πόσοι επαγγελματικά στελέχη κομμάτων από άλλες περιοχές;
Το πιο πιθανό είναι οι κάτοικοι της Κυψέλης να έγιναν όλοι καθεστωτικοί και χρυσαυγίτες.
Ας δούμε μια καλοκαιρινή απόφαση της "κατάληψης". Το 6ο Δημ. Διαμέρισμα θέλει να πραγματοποιήσει εκδήλωση στο χώρο της αγοράς.
Ιδού η απάντηση:
Απόφαση Γενικής Συνέλευσης Ανοιχτής Κατάληψης Δημοτικής Αγοράς Κυψέλης
Ως Ανοιχτή κατάληψη της Δημοτικής Αγοράς απορίπτουμε κατ’αρχήν την διεξαγωγή της εκδήλωσης που αποφάσισε να διοργανώσει το ΚΣ του 6ου στον χώρο μας για τους παρακάτω λόγους:
Η πρόεδρος και το ΚΣ θα έπρεπε να έχουν ενημερώσει την Αγορά ώστε να μπορέσει η Γενική Συνέλευση να συζητήσει πρώτα για το αν εγκρίνει ή όχι την εκδήλωση και να μην βρισκόμαστε τώρα προ ειλλημένων αποφάσεων
Η Γενική Συνέλευση της Αγοράς δεν ενημερώθηκε για το περιεχόμενο της εν λόγω πολιτιστικής εκδήλωσης για να κρίνει αν το πνεύμα της συνάδει με τα φυσιογνωμικά χαρακτηριστικά του εγχειρήματος
----
Καλό αυτό. Κάποιοι θα το έλεγαν προληπτική λογοκρισία. Αλλά αυτό γίνονταν στα χρόνια της χούντας, όταν όλοι ήταν υποχρεωμένοι να στέλνουν κείμενα, ταινίες και γενικά πνευματικά έργα στις αρχές, για να ελέγξουν αν "συνάδουν", με το πνεύμα του τότε καθεστώτος. Αλλά, αυτές οι συγκρίσεις είναι απαράδεκτες και ουδεμία σχέση έχουν με το τώρα. Σήμερα, στην "λαϊκή", χωρίς λαό, συνέλευση της αγοράς της Κυψέλης βασιλεύει η δημοκρατία, η ελεύθερη διακίνηση ιδεών (εκτός αν είναι "αντίθετες με τα φυσιογνωμικά χαρακτηριστικά" των φυσιογνωμιστών)
Αν διαβάσει κανείς το γράμμα της κυρίας Βαγγελιώς, δεν θα βρει μόνο κάποιες πραχτικές που έδιωξαν τον πολύ κόσμο από τις πλατείες το καλοκαίρι. Οι ίδιες πραχτικές κρατάνε χρόνια στην κατάληψη της δημοτικής αγοράς της Κυψέλης. Και, μετά, απορούν "γιατί ψοφάν τα έρμα", γιατί " ο καμίνης μπορεί και μαζεύει υπογραφές" ή γιατί "δεν πέφτει ο ρημάδης ο καπιταλισμός".
Όχι, δεν είμαστε με τον Καμίνη. Αυτός ο αυθεντικός "αριστερός" εκπρόσωπος της παγκόσμιας απάνθρωπης ολιγαρχικής διακυβέρνησης, βρίσκει κενό χώρο και τα κάνει.
Ένας απαξιωμένος δήμαρχος έγινε άρχοντας , χάρις στα κατορθώματα μιας παρέας , που έκαμε κομματικό γραφείο ένα δημόσιο χώρο.
Σήμερα, 30 άτομα "περιφρουρούσαν" το χώρο της δημοτικής αγοράς, με σύνθημα "νόμος το δίκιο του εργάτη"(!) και πιο κει μερικές εκατοντάδες άκουγαν τον Καμίνη να εκφωνεί λόγο και να απειλεί με εκκαθάριση. 5. 000 υπογραφές έχουν συγκεντρωθεί, που στηρίζουν τα σχέδια του κ. Καμίνη.
Τι έχει τάξει ο κ. Καμίνης;
Στηρίξτε με, να τους διώξω και θα μειώσω κατά 50% τα πρόστιμα στους καταστηματάρχες!!!!!!!!!!!
Ναι. Αυτό τους έχει πει. Πώς μας βλέπετε;
Με τον Καμίνη είμαστε ή με τους κομματικούς "αμεσοδημοκράτες";
Ο κόσμος της Κυψέλης έχει τρόπο να λύνει ειρηνικά και δημοκρατικά τα προβλήματα του. Ο κ. Καμίνης ψεύδεται, τάζοντας κάτι που δικαιούνται. Στην επιτροπή των προστίμων συμμετέχουν εκπρόσωποι των επαγγελματιών και ο νόμος ορίζει με σαφήνεια το μέγιστο ποσό διαγραφής προστίμου. Ούτε μια δεκάρα περισσότερη δεν μπορεί να διαγράψει και πάντα διαγράφουν ακριβώς το ποσό που δίνει περιθώριο ο νόμος. ούτε μια δεκάρα λιγότερο .
Οι δημοκρατικές διαδικασίες λύνουν κάθε πρόβλημα. Η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα. Ας μην παίξει κανείς τα παιχνίδια του Καμίνη κι ας μη προσφέρει πλάτη στις βίαιες καταστολές που ετοιμάζει. Τα προβλήματα λύνονται, με τη συμμετοχή και την ψηφοφορία. Να μη γίνει μπάχαλο η Κυψέλη και οι ζωές των ανθρώπων.
Οι καθεστωτικές λογικές των κομματικών μηχανισμών, του κ. Καμίνη και των τοκογλύφων, που αυτός υπηρετεί πιστά, είναι αυτές του "διαίρει και βασίλευε". Υπάρχει κι άλλος τρόπος.
Θυμόμαστε:
- Ήταν 1972, όταν το τότε καθεστώς κάλεσε τους φοιτητές του πολυτεχνείου να στραφούν κατά των σπουδαστών της σχολής υπομηχανικών, που απεργούσαν επί 50 μέρες, ζητώντας επαγγελματικά δικαιώματα. Οι φοιτητές του Μετσόβειου προσήλθαν στη συνέλευση που οργάνωσε το καθεστώς και δια ανατάσεως της χειρός, ζήτησαν ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
-----
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ! Δεν είναι δύσκολο να ξανακουστεί αυτό το σύνθημα, στην Κυψέλη και στην κάθε γειτονιά, σήμερα.
ΤΕΤΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, σαν αυτή του Καμίνη και του Παπαδήμου, ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ.
- Θέλουμε γειτονιά.
- Θέλουμε ανθρώπινες σχέσεις, βασισμένες στη φιλία και την αλληλεγγύη των ανθρώπων. Στην ισότιμη συμμετοχή και τον αλληλοσεβασμό.ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ ψηφίζουμε και συναποφασίζουμε.
- Θέλουμε δημοκρατία, ένα τρόπο και ένα πολίτευμα, όπου ο λαός αποφασίζει για την τύχη του.
- Θέλουμε χρήμα για εργασία και αξιοπρέπεια κι όχι πρόστιμα και εκβιασμούς.
- Θέλουμε κατάργηση των έμμεσων δημοτικών και κρατικών φόρων. Να τυπώσουν χρήμα για τις ανάγκες της πολιτείας και των ανθρώπων και όχι για τους τοκογλύφους. Να γίνει το χρήμα δημόσιο εργαλείο, ώστε να μη χρειάζονται έμμεσοι φόροι, φοροαπαλλαγές των ισχυρών, μείωση εισοδημάτων, μισθών και συντάξεων, απολύσεις και εφεδρείες, κατάλυση κάθε έννοιας αξιοπρέπειας και ζωής.
Δεν είναι το μίσος και ο ζωντανός θάνατος, αυτό που μας αξίζει.
Κάπως έτσι φτιάχνεται η γειτονιά και οι σχέσεις των ανθρώπων. Κάπως έτσι φτιάχνεται η δημοκρατία και μπαίνει ένα τόσο δα μικρό αίτημα: Θέλουμε ένα πολίτευμα, όπου ο λαός θα ψηφίζει τους νόμους του και θα συναποφασίζει για τη ζωή του.ΣΥΝΤΑΧΤΙΚΗ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Δεν χρωστάμε. Δεν πληρώνουμε τις απάτες σας.
Αυτοί, λοιπόν, οι λιγοστοί , που κάποτε είχαν τον κόσμο μαζί τους, ας αναλογιστούν, γιατί σήμερα δεν τον έχουν. (Αν και την έχουν την απάντηση. Φταίνε "οι μη έχοντες ταξική συνείδηση").
Καταλάβατε γιατί δεν πέφτει ο ρημάδης ο καπιταλισμός;
Έχει "αντιπάλους", που τον στηρίζουν.
Αν του δίναμε, του ρημάδη του "καπιταλισμού", το σωστό όνομα και το λέγαμε Ολιγαρχία, τότε, θα ανακαλύπταμε πολλούς ολιγάρχες γύρω μας. Σήμερα, δηλώνεις "αντικαπιταλιστής" , ενώ είσαι βαθύτατα ολιγαρχικός, οραματιζόμενος να γίνεις ολιγάρχης, όπου βρεθείς αγκαλιά με λίγη εξουσία.
Αν λέγαμε τα πράγματα με το όνομα τους, θα καταλαβαίναμε εύκολα, ποιος είναι με τη δημοκρατία και τους πολλούς ανθρώπους και ποιος είναι ολιγαρχικής νοοτροπίας βολεμένος δημοτικός άρχοντας ή κομματικός συνδικαλιστής.
Ας μη γίνουμε κυνηγοί κεφαλών, επειδή το θέλουν κάποιοι.
Η δημοκρατία είναι θέμα ατομικής συμπεριφοράς, ανθρώπινων σχέσεων, και έχει για βάση τη φιλία ανάμεσα σε ανθρώπους που συμβιώνουν στον ίδιο τόπο, ανεξαρτήτως φυλής, θρησκείας, ιδεολογίας και χρώματος. Δεν είναι θέμα Χάρτας, καταστατικών και πολιτικοιδεολογικών προγραμμάτων. Είναι θέμα σχέσεων. Μια υπόθεση βαθύτατα ερωτική είναι η δημοκρατία.
Είναι μια σχέση σταυρική του ανθρώπου με τον άνθρωπο. Πορεία ματοβαμμένη και λεύτερη.
διαβάσατε μια ανοιχτή επιστολή από
"Πικρόχολα, μηδενιστικά, και εκτός πνεύματος, ήθους και ύφους ατομίδια που φαντάζουν τους εαυτούς του ανώτερους και συνειδητοποιημένους".
(Εικόνα Δον ΨΥΧΩΤΗΣ)