Πάει καιρός που δεν έχουμε ασχοληθεί με τα τοπικά δρώμενα. (Για διάφορους λόγους)
Με την ευκαιρία, που μας δίνει η εορτή της Μεγαλόχαρης, λέμε να επιστρέψουμε στα πάτρια εδάφη. Η φιλοσοφική προσέγγιση της επανάστασης, αναβάλλεται.
Η περίφημη "επιτροπή ανοίγματος της γέφυρας" επισκέφθηκε τον κ. Παρίση, ο οποίος, ούτε λίγο ούτε πολύ, τους είπε πως ο εργολάβος κ. Γιάννης Μαρούλης θα ...λύσει το πρόβλημα της γέφυρας , θα την επισκευάσει και θα την κάμει ...μονόδρομο!!!
(Δεν είναι το κωμικοτραγικό Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, που αποφασίζει για την τύχη ενός "μνημείου", αλλά ο ...εργολάβος).
Τους "ευαίσθητους" προστάτες της τοπικής κληρονομιάς μας, που ανατρίχιασαν από τα λεγόμενα Παρίση, για μονοδρόμηση της γέφυρας, δεν τους είδα να βγάζουν κιχ για το αίσχος της αυθαίρετης και πάντα κλειδωμένης τουαλέτας στα κυκλώπεια (Έργο "Αρχαιολογικό" και ακριβό, όπως μάθαμε. Κάτι μας λέει πως ο μόνος λόγος που φτιάχτηκε, ήταν για να βγουν χρήματα. Πόσο κόστισε; )
Γενικεύουμε ένα θέμα, που αφορά μόνο τον κύριο Παρίση, θα μας πείτε. ΝΑΙ. Είδατε Κοτσιλίνη και ΚΚΕ να λένε κάτι, επί της ουσίας του θέματος;
Τρεις φορές σε λίγους μήνες , ο κ. Παρίσης έχει σταθεί στο πλευρό του εργολάβου, με έργα και λόγια.
1. Όταν, εμπράκτως υπερασπιζόταν και υιοθετούσε την άποψη Μαρούλη, για την αποχέτευση της Σκάλας και ενέγραφε στους προϋπολογισμούς του Δήμου, χρέος 7.000.000.
2. Mε την αναιτιολόγητη "καθυστέρηση" του δήμου στην αποπληρωμή του "έργου Παρίση", που λέγεται αλιευτικό καταφύγιο Κατελειού, οδηγεί σε οικονομική ασφυξία και πιθανά ολική καταστροφή, τον ανταγωνιστή του ίδιου εργολάβου.
3. Με όσα είπε, τώρα, για τη γέφυρα.
Τέλος.
ΚΚΕ και Κοτσιλίνης είναι μέρος του "εργολαβικού συστήματος", γι' αυτό σιωπούν.
Με ανώνυμες επιστολές και αεροφωτογραφίες, τα τοπικά ΜΜΕ ενημερώνονται για σωρεία αυθαιρεσιών στη βίλλα, όπου χτες ο Μανώλης Μητσιάς πραγματοποίησε πανσέληνη συναυλία.
Ε, και; Και η μητέρα Παπακωνσταντίνου έχει ένα αυθαιρετάκι, μέσα σε δάσος. Τι έγινε; Δεν φταίνει αυτοί που έχτισαν, αλλά το δάσος που είχε φυτρώσει αυθαίρετα και ο αιγιαλός που προϋπήρξε σε λάθος μέρος.
Το παιδί - Παπακωνσταντίνου, ήδη, αμάρτησε για τη μητέρα του, και έχει αποφασίσει να κηρύξει αυθαίρετα τα δάση και τις παραλίες και να νομιμοποιήσει τα κτίσματα, πάνω ή μέσα σε αυτά.
Ποιο είναι το πρόβλημα;
Επειδή, ο άνθρωπος θέλει να πολιτευθεί -για το καλό μας και το καλό των τραπεζιτών- βρήκαμε ευκαιρία να τον σπιλώσουμε, για ένα κολόσπιτο, κατά πως έλεγε και ο συχωρεμένος ο Γιαννόπουλος;
Αν δεν υπήρχε αυτός ο λόγος, θα μιλούσατε;
Στη συναυλία, όμως, τρέξατε όλοι. Εμείς βάζουμε υπογραφή και χρησιμοποιούμε είτε στοιχεία, είτε τα λόγια των μεγάλων τοπικών ανδρών, όταν τα χώνουμε. Γι' αυτό είμαστε ανεπάγγελτοι.
Δεν μας δίνουν και γραπτά αυτές τις υπογραφές;
Με αυτά που έχεις ψηφίσει, αδυνατούμε να ανταπεξέλθουμε στις φορολογικές, ασφαλιστικές και άλλες υποχρεώσεις μας. Είμαστε όμηροι ενός αυτοκινήτου κι ενός σπιτιού. Και έχεις ψηφίσει για όριο προσωποκράτησης τα 5.000 ευρώ. Βάλε μας από τώρα μέσα, ή να σου στείλουμε να εξωφλήσεις το λογαριασμό, που εσύ δημιούργησες με τη ψήφο σου;
------------------
Πώς σας φαίνεται η επιστροφή μας, στα τοπικά δρώμενα;
Η σιωπή ΕΙΝΑΙ χρυσός, για ορισμένους. Για μας, είναι συνενοχή και ντροπή. Κι ας μας συμβουλεύουν οι φίλοι να σωπάσουμε και τους ευχαριστούμε.
Για το γνήσιο των γραφομένων
Γιάννης Κων. Κρούσος
(για να μη στεναχωριέται η φασιστική κυβέρνηση με την ανωνυμία του διαδικτύου, τρομάρα της)
ΥΓ. Όποιος θέλει να κάψει το σπίτι μας, ας το κάμει πριν το πάρει η τράπεζα. Τους υποσχόμαστε, ακόμα καλύτερη επιστροφή.
(Η τράπεζα μας ενημέρωσε, με δύο(!!) επιστολές, πως συνεχίζει να μελετά το αίτημα μας. Και ευχαριστούμε, επίσης, όσους μας υποστήριξαν σε αυτό. Δεν το έκαμαν, για να δηλώσουμε το όνομα τους δημόσια).
---------------
Και κάτι για την Ημέρα:
Η Μητέρα του Χριστού αποκαλείται Παναγία.
Ο Άνθιμος γιατί αποκαλείται Παναγιότατος;
Γραμματική:
Επίθετο: Παναγία ή Πανάγιος - Παναγιότερος - Παναγιότατος
Ανθιμος: Ο υπερθετικός βαθμός της Παναγίας!
Όταν έχει χαθεί το μέτρο κι αυτό δεν το βλέπουν οι πιστοί, δεν μας φταίνε τα πράγματα, αλλά οι πράξεις μας.