Με αφορμή τις δηλώσεις του ναζιστή μητροπολίτη Αμβρόσιου, αναζωπυρώθηκε η προπαγάνδα που ζητά διαχωρισμό Εκκλησίας και Κράτους. Τις άθλιες, άθεες και διχαστικές δηλώσεις του αναδημοσίευσε, δηλ. υιοθέτησε, και η επίσημη ιστοσελίδα της "Εκκλησίας" της Ελλάδας.
Και αμέσως κάποιοι "διαφωτισμένοι" έσπευσαν να χρησιμοποιήσουν ένα εργαλείο των παγκοσμιοποιητών (το AVAAZ), για να μαζέψουν υπογραφές με το αίτημα "Να καθαιρεθεί ο Αμβρόσιος". Η γενίκευση , πέραν όλων των άλλων, είναι κι αυτή ναζισμός. Ένας φταίει, όλοι τιμωρούνται. Δεν λαμβάνουν υπόψη ότι η αφορμή για τη συλλογή υπογραφών είναι έωλη, αφού θα μπορούσαν να επαινέσουν τους Ιεράρχες, που του είπαν να το βουλώσει. Όσοι υπογράψουν θα νομίζουν ότι έκαμαν κάτι σπουδαίο, παίζοντας τα παιχνίδια της μίας και μόνης εξουσίας. Φυσικά, δεν θα παραιτηθεί κανείς, αλλά κάποιοι "θα είναι υπερήφανοι, γιατί θα έχουν κάμει το χρέος τους". Χρέος απέναντι σε ποιον, εκτός από τον εαυτό τους; Κλικακτιβισμός χωρίς να χρειάζεται να σηκωθείς από τον καναπέ.
Επειδή έλαβα κι εγώ την πρόσκληση, ανάρτησα στη σελίδα τους το πιο κάτω κείμενο(σε κόκκινο πλαίσιο):
Επειδή η πρόσκληση μου ήρθε από συριζαία δικηγόρο και όταν απευθύνθηκα προσωπικά στην ίδια, απάντησε το "ομώνυμο προφίλ" της σελίδας, κρίνω ότι πρόκειται για κίνηση του Σύριζα. Άμεσο σκοπό έχει τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης και την απόσπαση της προσοχής από την ανικανότητα του ως κράτους - προστάτη του λαού. Αλλά τον ίδιο σκοπό είχε και ο μητροπολίτης Αμβρόσιος, κατά κόσμο ταγματάρχης Λενής: Να προστατέψει τους πραγματικούς υπεύθυνους της καταστροφής, που είναι οι φίλοι μας οι τραπεζίτες.
Να το πω απλά: Η αντιφασιστική φασιστερά και η ναζιστική εθνοκάπηλη δεξιά υπηρετούν τους τραπεζίτες, ανεξαρτήτως φυλής, έθνους, χώρας και έδρας. Για τη μεν πρώτη το ξέρουμε, από τη διακυβέρνηση της και από την "αντιπολίτευση" της, που έχουν ως πολιτικές προτεραιότητες την ατζέντα του Ιδρύματος Open Society του Γεωργίου Σόρος.
Για τους ιεράρχες, που παριστάνουν την "Ιερή" Σύνοδο της "Εκκλησίας" πρέπει 1. να υπενθυμίσω την έκκληση του Άνθιμου Θεσσαλονίκης, όταν ζητούσε να κάμουμε έρανο υπέρ της ιδιωτικής εταιρείας "Εθνική Τράπεζα". 2. Να υπενθυμίσω την έκκληση αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου υπέρ της Ε.Ε. στις παραμονές του δημοψηφίσματος. Και 3. τον πρόσφατο ύμνο υπέρ της Ε.Ε., που όμοιος του δεν έχει βγει από χείλη πολιτικού. Από την εγκύκλιο αρ. 50 "Προς το Λαό":
Ύμνος στην Αυτοκρατορία των Τοκογλύφων και της Παγκοσμιοποίησης!!! Ζούμε κατάσταση βιβλικής καταστροφής , χάνονται ζωές εξ αιτίας των δανειστών και της λεηλασίας του μόχθου και του πλούτου των Ελλήνων, και η Ανίερη Σύνοδος βλέπει θαύματα, ειρήνη, ευτυχία και καλεί την Ε.Ε. να φτιάξει ευρωστρατό και να φέρει ειρήνη και σε άλλα μέρη του πλανήτη! Και ο ακραίος της υπόθεσης βλέπει Τιμωρία Θεού. Οι τραπεζίτες μας τιμωρούν και όχι ο Θεός. Εκτός κι αν οι μητροπολίτες, όπως ο παλιός Διευθύνων σύμβουλος της Goldman Sachs, θεωρούν ότι "οι τράπεζες κάνουν το έργο του Θεού". Από τα συμφραζόμενα τους, μάλλον αυτό εννοούν. Εξ άλλου μόνο οι τράπεζες και ο Θεός δημιουργούν κάτι εκ του μηδενός. Η ελληνική προτεσταντική ιεραρχία πώς να μην είναι με τις τράπεζες;
Όταν ο Αμβρόσιος λέει όσα λέει ξέρει ότι διώχνει κόσμο από την Εκκλησία, γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των πιστών και άπιστων Ελλήνων δεν διακατέχεται από απανθρωπιά, μισανθρωπισμό και παραλογισμό(αυτό θα το βρει στους ομοϊδεάτες του, με τους οποίους συναγελάζεται και φωτογραφίζεται, αλλά κι εκεί σε πολύ μικρό ποσοστό). Σκοπός του είναι να απαξιώσει την πίστη των Ελλήνων. Η φασιστική αριστερά στο πρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ και η ναζιστική δεξιά στο πρόσωπο της "Ιεράς" Συνόδου θέλουν και μεθοδεύουν τον χωρισμό του Κράτους και της Εκκλησίας με σκοπό οι Έλληνες να ξεχάσουν ότι είναι Έλληνες. Να ξεχάσουν τι ήταν για τους Έλληνες η Εκκλησία, η Κοινότητα, η Δημοκρατία, η ειρηνική και ευδαίμων ζωή. Να μην έχουν άλλη πρόταση από αυτή που αναπαράγει το σύνολο του κομματικού συστήματος, που είναι η Υποταγή.
Όλοι μαζί συνιστούν Υποταγή και Κατανόηση ως ότου οι λέξεις "Ελλάδα" και "Έλληνες" θα υπάρχουν μόνο στα βιβλία της ιστορίας. Και θα είναι η δική μας γενιά εκείνη που στη μαύρη βίβλο της ιστορίας θα καταγραφεί σαν εκείνη που εξαφάνισε κάθε τι ελληνικό από τον πλανήτη, αφήνοντας πίσω της μόνο τις διαστρεβλώσεις της, τα αποκαΐδια και τα ερείπια. Θα γίνει Κρανίου τόπος ο του ανθρώπου τόπος. Και οι άνθρωποι, που κάποτε τους έλεγαν "Έλληνες" θα είναι περιεφερόμενα άστεγα ναυάγια. Και δεν θα έχουν καν την επιλογή του Ανδρέα Κάλβου "καλύτερα καλύτερα διασκορπισμένοι οι Έλληνες..., παρά προστάτας 'νάχωμεν". Θα έχουμε και τα δύο. Είμαστε ο αυθεντικός τόπος του Ανθρώπου και η αυθεντική γλώσσα των Ευαγγελίων και έρχεται η μέρα που θα πάψουμε να τα καταλαβαίνουμε. Ήδη δεν καταλαβαίνουμε ότι ο συνδετικός κρίκος Ελληνισμού και Ορθοδοξίας είναι η εκκλησία, που ξεκίνησε να καταργείται, μόλις φτιάχτηκε το νεοελληνικό κράτος και ολοκληρώθηκε με την κατάργηση των συναδελφικών εκκλησιών των Επτανήσων το 1864, με το διάταγμα της "αφομοίωσης".
Οι διαφωτισμένοι της αριστεράς κλονίστηκαν και διέγραψαν το δικό μου σχόλιο α) γιατί είναι φασίστες, β) γιατί είναι άσχετοι από ιστορία και γ) γιατί η πρόταση αποδομούσε όλο το "διαφωτιστικό" σχέδιο αποδυνάμωσης και εξουδετέρωσης της δήθεν οπισθοδρομικής πίστης και παράδοσης.
Αυτοί έλαβαν τα φώτα από τον σκοταδιστικό διαφωτισμό κι εμείς από τα Φώτα του Αγίου Πνεύματος. Του πνεύματος των αρχαίων Ελλήνων. Όσο κι αν οι σκοταδισμένοι φίλοι των τραπεζιτών νομίζουν ότι "εκκλησία" είναι αυτό το τωρινό μόρφωμα κι ότι η Ορθοδοξία είναι δημιούργημα Εβραίων θα ακούν τα χειρότερα: "Τα Ευαγγέλια είναι η τελευταία και η πιο υπέροχη έκφραση της Ελληνικής μεγαλοφυΐας, όπως η Ιλιάδα ήταν η πρώτη της έκφραση", έλεγε η αναρχοσυνδικαλίστρια, εβραία, καθολική προς το τέλος της ζωής της, υπέροχος άνθρωπος και φιλόσοφος Σιμόν Βέιλ (1909-1943). Απλώς από την εκκλησία του δήμου περάσαμε στην εκκλησία των πιστών. Δυστυχώς οι λατινομορφωμένοι Επίσκοποι της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, το πρώτο που αποδόμησαν ήταν τηνκατά τόπους ιερά σύνοδο της εκκλησίας των πιστών, ανατρέποντας όλη την πρακτική και φιλοσοφία των χριστιανικών συνάξεων, όπως αυτές παρουσιάζονται στις Πράξεις των Αποστόλων.
Χωρίς πολλά λόγια: Το νεοελληνικό Κράτος και Εκκλησία είναι κατασκευάσματα των ρωμαιοκαθολικών και προτεσταντών αντιβασιλέων και των ντόπιων πολιτικών τους οργάνων(των δήθεν διαφωτισμένων. Ο φρακοφορεμένος Μαυροκορδάτος εναντίον του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη).
Η σημερινή ελληνική εκκλησία είναι δημιούργημα του διαφωτισμού, που πρέπει να παριστάνει τον σκοταδιστή, γιατί αυτός είναι ο ρόλος της: Να συγκαλύπτει με ανόητα καμώματα και δηλώσεις τον αληθινό σκοταδισμό του νεοφιλελεύθερου διαφωτισμού, τον εξοντωτικό για τους ανθρώπους όλου του πλανήτη.
Μέσα στα δύο της χρόνια, η Αντιβασιλεία των Βαυαρών εξολόθρευσε τους ελληνικούς προαιώνιους θεσμούς της εκκλησίας και της κοινότητας και όταν ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης αντέδρασε στην κατάλυση του εκκλησιαστικού θεσμού τον καταδίκασαν σε θάνατο με μια δικαιοσύνη, που είναι όμοια με τη σημερινή: Προσκυνημένη και υπάκουη εκτελεί εντολές τραπεζιτών, ενώ οι Τερτσέτηδες και οι Πολυζωίδηδες φαίνεται να μην υπάρχουν πια. Και αυτή η κολασμένη ορκίζεται στο όνομα του Ελληνικού Λαού. Και υπάρχουν ακόμα άνθρωποι, που μας την προτείνουν ως τρόπο απελευθέρωσης από τα δεινά.
Το τι σήμαιναν εκείνες οι αλλαγές προκύπτει από επιστολή του Όθωνα προς τον πατέρα του(θα τη βρείτε στα σχολικά βιβλία, ενώ το πρώτο μέρος της έχει χρησιμοποιήσει ο σημερινός αρχιεπίσκοπος, για να στηρίξει τα πεπραγμένα του. Ξεχνά όμως ότι οι τότε μητροπολίτες που "θα έπαιρναν με το μέρος τους το λαό" ήταν εκλεγμένοι από τους παπάδες και οι παπάδες από τους ενορίτες του κάθε ναού):
«...Η πνευματική αρχή του κλήρου της χώρας θα μπορούσε να γίνει επικίνδυνη για τον κοσμικό άρχοντα, αν ο ανώτερος κλήρος συνιστούσε μια ομάδα, καθόσον ολόκληρος ο κλήρος κατόπιν θα έπαιρνε το λαό με το μέρος του εναντίον του άρχοντα. Νομίζω ότι θα μπορούσαμε να υπερβούμε όλες αυτές τις δυσκολίες αν δημιουργούσαμε μια σύνοδο υπό τη διεύθυνση κάποιου Μητροπολίτη που θα ήταν κάτι σαν τους προέδρους των δικών μας επιτροπών και ουσιαστικά δε θα είχε εξουσία. Σε ορισμένα χρονικά διαστήματα ο άρχοντας θα μπορεί να διαλέξει τα μέλη αυτής της συνόδου»(13/5/1833).
Και ο αείμνηστος καθηγητής Ν.Ι. Πανταζόπουλος έγραψε για τις κοινότητες, που διαλύθηκαν: «Ο νεοέλληνας νομοθέτης, παγιδευμένος στα πλέγματα των ξένων προτύπων, που φιλοδοξούσε κάθε φορά να επιβάλει στον τόπο, δεν στάθηκε ικανός να αντιληφθεί το γνήσιο λαϊκό δημοκρατικό μήνυμα του κοινοτισμού[…] Από άγνοια ή από ξενομανία παραγκώνισε ή παραγνώρισε το γνήσιο πολιτιστικό πρότυπο για χάρη ξένων ή νόθων σχημάτων[...] Οι κοινότητες από αυτάρκεις και αυτοδύναμες πολιτιστικές μονάδες τείνουν να εξελιχθούν σε παρασιτικούς αποδέκτες οικονομικών συστημάτων και τρόπων ζωής που, και όταν ακόμη βελτιώνουν επιφανειακά τη στάθμη ζωής των κατοίκων τους, αυτό γίνεται σε βάρος της πολιτιστικής τους ταυτότητας» (“Ο Ελληνικός Κοινοτισµός και η νεοελληνική κοινοτική παράδοση”, 1993).
Το πώς αντιλαμβάνονταν την Εκκλησία τότε, μας το δίνει ο αυθεντικός εκπρόσωπος της:
«Παρ’ ἡμῖν οὔτε Πατριάρχαι οὔτε Σύνοδοι ἠδυνήθησαν ποτέ εἰσαγαγεῖν νέα, διότι ὑπερασπιστής τῆς Θρησκείας ἐστί αὐτό τό σῶμα τῆς Ἐκκλησίας ἤτοι αὐτός ὁ λαός, ὅστις ἐθέλει τό θρήσκευμα αὐτοῦ αἰωνίως ἀμετάβλητον καί ὁμοειδές τῶν Πατέρων αὐτοῦ»
(Οικουμενικό Πατριαρχείο Kων/πόλεως, Εγκύκλιος 6ης Μαΐου 1848, απάντηση των Ανατολικών Πατριαρχείων στον Πάπα Πίο τον Θ' . Τα Πατριαρχεία το 1848 δεν είχαν προλάβει να εμπεδώσουν ακόμα τις βαυαρικές προτεσταντικές αλλαγές).
Οι διαφωτισμένοι που μιλούν για διαχωρισμό Κράτους και Εκκλησίας είναι απλώς αμόρφωτοι. Πάσχουν "από άγνοια ή και ξενομανία" κι αυτό το θεωρούν προσόν!
Για να επιβεβαιώσω την κομματική ταυτότητα της φίλα προσκείμενη σε τραπεζίτες σελίδας, αυτοί που μας καλούν να διαχωρίσουμε κράτος και εκκλησία και να υποβάλλουμε αίτημα εκδίωξης του Αμβρόσιου, γράφουν σε άλλο σημείο, "σοβαρή" καταγγελία, παρμένη από την συριζέικη εφημερίδα των συντακτών :
Είναι φασισταριά και πατριδοκάπηλοι όσοι είναι κατά του προικοσύμφωνου Κοτζιά- Δημητρόφ και τραγουδούν για τη Μακεδονία!!! Κατά τους τυφλωμένους συριζαίους, είναι "πολιτικολογία" η πανεθνική αντίθεση στη συμφωνία και ένα τραγουδάκι για τη Μακεδονία. Προφανώς, φασισταριό και πατριδοκάπηλος είμαι κι εγώ, που με είχαν τόσο καιρό "φίλο" και δεν με είχαν πάρει είδηση.
Η κοινή επιδίωξη των Ιεραρχών και των μισθωμένων πολιτικών είναι η μετατροπή των Ελλήνων σε άθεους και εχθρούς της Ορθοδοξίας και συνάμα εχθρούς της ίδιας τους της Πατρίδας. Για να φτιαχτεί μία εδαφική περιοχή - αχταρμάς, υποτελής σε αυτούς που σήμερα μας εξουσιάζουν, και αποτελούμενη από διάφορες μεταμοντέρνες κοινωνικές φυλές, ανάλογες με εκείνα τα 63 φύλα του ανθρώπου. Τότε, οι άνθρωποι θα νομίζουν ότι γεννήθηκαν δούλοι κι έτσι πρέπει να παραμείνουν. Τα "ατομικά δικαιώματα" θα τα αιτούνται στην Ανώτερη Αρχή, στον Big Brother, όπως σήμερα κάποιοι αιτούνται καθαίρεση μητροπολίτη. Κάποτε τον εκλέγαμε, αλλά οι επόμενες γενιές δεν θα το θυμούνται, γιατί η μνήμη διδάσκεται. Και από τους τωρινούς, ελάχιστοι το ξέρουν και γι' αυτό δεν το λαμβάνουν υπόψη τους, μιλώντας για ανοησίες διαχωρισμού κράτους και εκκλησίας.
Και ελάχιστοι ξέρουν ότι αυτό που ζούμε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δημοκρατία.
Οι μισθωτοί των τραπεζών Ιεράρχες, όταν σύντομα θα έρθουν σε συναινετικό διαζύγιο με το κράτος, απλώς θα πάψουν να έχουν ποίμνιο. Το ορθόδοξο πλήθος θα θυμηθεί τα έργα και τις ημέρες τους και θα τους γυρίσουν την πλάτη. Ως ότου αποκατασταθεί η εκκλησιαστική και δημοκρατική τάξη στην Ελλάδα και στον κόσμο όλο θα έχουν την αιώνια περιφρόνηση, γιατί βλέπουν και θυμούνται όσα οι ιεράρχες της εξουσίας έχουν λησμονήσει και κάνουν ότι δεν βλέπουν: "Ἐγὼ γὰρ οἶδα τοῦτο, ὅτι εἰσελεύσονται μετὰ τὴν ἄφιξίν μου λύκοι βαρεῖς εἰς ὑμᾶς μὴ φειδόμενοι τοῦ ποιμνίου, καὶ ἐξ ὑμῶν αὐτῶν ἀναστήσονται ἄνδρες λαλοῦντες διεστραμμένα τοῦ ἀποσπᾶν τοὺς μαθητὰς ὀπίσω αὐτῶν” (Πράξ. 20, 29-30).
. Το μισθό τους να πάνε να τον πάρουν από τους τραπεζίτες, που γλείφουν, έχοντας προδώσει το λαό.
ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ.
Κι αυτό δεν είναι αίτημα. Το αποκτάς οργανωνόμενος σε δήμους και εκκλησίες αυτών. Ως τότε θα αποκαλώ αμόρφωτο ή/και πράκτορα των τραπεζιτών όποιον μιλά για "χωρισμό εκκλησίας και κράτους" (με το συμπάθειο).
Ορθοδοξία και Ελληνισμός είναι το μέλλον μας, κι ας μη δηλώνετε πιστοί σε αυτά. Στις εκκλησίες των δήμων χωράνε όλοι όσοι επιθυμούν να προσέλθουν. Χωρούν και οι υποκριτές και οι ψευδάδελφοι, όπως συνέβαινε στην εποχή των Αποστόλων. Σύντομα το πλήθος της εκκλησίας θα ξεχωρίσει την ήρα από το στάρι και τους αμνούς από τα ερίφια. Δεν θα προσέλθουν μόνο όσοι απεχθάνονται το λαό και μισούν τη δημοκρατία.
ΥΓ: Προφανώς δεν ήμουν ευγενικός, αλλά γράφοντας τα θυμήθηκα το φραγγέλιο.