-
Τα Άγια Πάθη και η Ανάσταση του Ιησού πέρασαν. Τα δικά μας πάθη συνεχίζονται. Δίχως Ανάσταση.
-
"Χριστός Ανέστη", λοιπόν. "Και στα δικά μας".
-
Εγκαλείται, συστηματικά, ο λαός επειδή δεν αντιδρά, αποτελεσματικά, στην εξαχρείωση και την εξαθλίωση. Επειδή δεν οδηγεί εαυτόν στη δική του Ανάσταση.
-
Ο πολίτης που δέχτηκε την επίσκεψη του πολιτικού, τον οποίο πολλάκις έχει ψηφίσει, είπε: "Όχι πια. Αυτό που ζω και ζούμε το προκάλεσε το κόμμα σου". Κι έλαβε την απάντηση: "Μα, εγώ δεν φταίω. Λείπω από την πολιτική δέκα χρόνια". (Για την ακρίβεια, 7 "λείπει").
-
Ο πολιτικός υποτίθεται ότι είναι "ενεργός πολίτης". Σύμφωνα με τη λογική τους, ο πολιτικός δεν πρέπει να εγκαλείται, όταν απουσιάζει από τα δρώμενα. Άρα, ο πολιτικός δεν είναι "ενεργός πολίτης". Προσπαθεί να μας πείσει ότι δεν είναι απαραίτητη η συμμετοχή και ο λόγος του, όταν ο λαός οδηγείται στην καταστροφή. Αυτός έχει το δικαίωμα να σιωπά, αλλά, όταν ο λαός καταστρέφεται, πρέπει να εγκαλείται που δεν αντιστέκεται. Συμπέρασμα: με βάση τη λογική τους, ο πολιτικός δεν είναι καν πολίτης. Είναι ειδική κατηγορία ανθρώπου, από μόνη της. Τελικά, ο πολιτικός δρα, όταν υπάρχει πιθανότητα κατάληψης έμμισθης θέσης.
-
Ξεχνάνε το "ο σιωπών συναινεί". Αν και δεν σιώπησαν ποτέ. Επαίνεσαν μνημόνια, την "προσφορά" του κράτους για τους σεισμοπαθείς, τον "Καλλικράτη" και δεν άρθρωσαν λέξη επικριτική για το κλείσιμο του ΤΕΙ από την κυβέρνηση. Μόνο που είπαν ότι "ο λαός πρέπει να ξεκαθαρίσει τι ΤΕΙ θέλει". Μάλλον, ο λαός φταίει που τα ΤΕΙ έκλεισαν. (Άσε που είναι το μόνο έργο που δεν μπορούν να το πουν δικό τους).
-
Αυτή τη Διαστροφή ο απλός πολίτης που εκπαιδεύεται από το σχολείο και την τηλεόραση προς κατευθύνσεις "ηλιθιοποίησης" δεν μπορεί να την δει. Ή την καταλαβαίνει από ένστικτο και από όσα υφίσταται: Ο επαγγελματίας πολιτικός δεν είναι πολίτης. Τι να είναι, άραγε;
-
"ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΙΣΜΟΣ" θα έλεγε κάποιος. Μόνο που η στρουθοκάμηλος βάζει το κεφάλι της στην άμμο για να κρυφτεί. Κάποιοι το βάζουν και για να μη βλέπουν. "Προχωρημένα" πράγματα.
-
Η Κυβέρνηση και τα "παπαγαλάκια" της πανηγυρίζουν για το "πλεόνασμα" και την "έξοδο στις αγορές". Μας έχουν πείσει ότι έτσι έχουν τα πράγματα. Η γερμανική εφημερίδα Stuttgarter Zeitung, η βρεττανική Guardian και η αμερικάνικη Wall Street Journal μιλούν για λογιστικά κόλπα και για πρωτογενές έλλειμμα 23 δις!!!
-
Και από κοντά, η Eurostat και το επίσημο Ευρωπαϊκό Λογιστικό Σύστημα . Αυτά για να μην αμφιβάλλει κανείς ότι η Ε.Ε. καλύπτει, από χρόνια, την Ελληνική πολιτική αθλιότητα. Αυτό, για όσους λένε "οι Έλληνες φταίνε", οι πολιτικοί της, επίσης, και ονειρεύονται πολιτικές "με ευρωπαϊκά πρότυπα" και "Σύγχρονους Ευρωπαϊκούς Δήμους" !!!!!!!!!!
-
Ο "χιουμορίστας" στέλνει την μπάλα 110 χρόνια πίσω, προκειμένου να αποφύγει απάντηση σε τεκμηριωμένες διαπιστώσεις για τα έργα - κουφάρια του πολιτικού και της παρέας του: ("Καλος και Αγιος σα Δημαρχος και σαν υφυπουργος εισουνε (εργα πολλα,λεφτα δεν εβαλες στην πουρσα σου, στο τεφτερι τση Λαγκαρντ που δεκα χρονια διαομαανε να σε ευρουνε δε τα καταφερανε) εμενανε ομως δε με νοιαζει γιατι σουχω φυλαμενα πολα.Το Θεριστη του 1904 κλεψανε του Νονου μου ενα Τραι μουνουχι ,Μπαρτσο για την ακριβια, κατι Αδειλινιδες και η Κουδουνιστρα μαζι με το Κυπρι του βρεθηκε κρεμασμενη σενα περναρι τση Καλαφατεικης φαμελιας στα Δειλινατικα.".
-
Εκεί στα Δειλινάτικα, δίπλα στη Παναγιά τη Λάμια, υπάρχει ένα από τα "πολλά έργα", που γράφει: "Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής". Αν το ψάξει λίγο ο χιουμορίστας, μπορεί να βρει τους απογόνους του τράγου να βόσκουν στο "Πάρκο", διδασκόμενοι, παράλληλα, "κυκλοφοριακή αγωγή".
-
Επιστρέφοντας από το Φισκάρδο με αγώι τουρίστες, ο ταξιτζής χάθηκε και βρέθηκε στο Βουνί!!! Οι τουρίστες νόμιζαν ότι πάει να τους δείξει αξιοθέατα από άλλο δρόμο. Πέρα από στενωσιές και χωματόδρομο, η νέα διαδρομή έχει και "καλή" σήμανση. Άμα χάνεται ο ταξιτζής, τι να περιμένουμς από τον τουρίστα;
-
Ο Καλαφάτης και οι φίλοι του αναλύουν τις "10 Αρχές" λειτουργίας του Δήμου στο επίσημο ιστολόγιο τους(δωρεάν διαφήμιση). Τις έχουμε σχολιάσει και οι προσθήκες τους δεν αλλάζουν την ουσία: Κάθε "αρχή" τους και κάθε αναφορά τους σε δικό τους "πρόγραμμα και προθέσεις" δεν περιλαμβάνουν ίχνος έργου για τον δοκιμαζόμενο Κεφαλονίτη.
-
Δηλώνουν δεξιά και αριστερά, ότι το δημαρχείο δεν πρέπει να ασχολείται με τη γενική πολιτική και τα μνημόνια. "Δεν θα γίνουμε ΚΚΕ". Κάπως έτσι το είπε και ο επικεφαλής στη συνέντευξη του.
-
Δεν είναι τοπικό ζήτημα η κατάσχεση ενός σπιτιού, η υπερχρέωση και το κλείσιμο μιας επιχείρησης, η φυλάκιση ή τα "καταναγκαστικά έργα" ως ποινή συμπολιτών. Δεν είναι τοπικό ζήτημα η πώληση σε ιδιώτες των ακτών, των λιμανιών, του αεροδρόμιου, του οικόπεδου στα "υπαλληλικά", της έκτασης του ΕΟΤ στο "τραπεζάκι" ή των αδιάθετων οικοπέδων του Πόρου. Ούτε δική τους ευθύνη είναι που τα άφησαν αναξιοποίητα, για να μπορούν, σήμερα, να δοθούν σε εταιρείες τραπεζιτών και λοιπών συμμάχων τους.
-
Η "περαντζάδα" των παλαιών δημάρχων ασκεί "κριτική" στην κριτική του ΚΚΕ, υιοθετώντας τη διαστρέβλωση του "χιουμορίστα": "Μαλλον ακομψη η φραση της ανακοινωσης (Τ.Ε. του ΚΚΕ Κεφαλονιας) οτι ο ανθρωπος δεν πρεπει να κρινεται μονο ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ. Ποια αλλη ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ πρεπει να λαμβανεται υπ'οψη? Δεν ειναι ειναι η ηθικη Ικανη και ΑΝΑΓΚΑΙΑ συνθηκη?".
-
Το ΚΚΕ δεν γράφει, ούτε υπονοεί, κάτι τέτοιο, στην ανακοίνωση του. Είπε με λόγια απλά ότι η "ατομική ηθική" έχει απόλυτη σχέση με την πολιτική "του χωμένου ως το λαιμό στα λασπόνερα και τα βρομόνερα" της κυρίαρχης πολιτικής. Όταν δεν μπορείς να δεις την αλήθεια κατάματα, της αλλάζεις τα φώτα, για να κρίνεις, έχοντας δώσει τον δικό σου "φωτισμό" στις λέξεις του άλλου.
-
Σχεδόν, ολοκληρώθηκαν τα Ψηφοδέλτια της διαπλοκής. (3 στο Δήμο και δύο στην Περιφέρεια. Λείπει η ανακοίνωση του ψηφοδέλτιου του Σωτήρη). "Κλαίω" τον Γ. Τσιλιμιδό και τη Γκερέκου. Δεν τους άφησαν χώρο.
-
Με αυτά και άλλα, αν ο Δημητράτος φτιάξει ψηφοδέλτιο θα είναι ...Κατόρθωμα!!! Ω, ναι! Μπορεί και να μη τα καταφέρει.
-
Όμως, οι "Ριζοσπάστες Ξανά" ήρθαν για να μείνουν. Η πολιτική Διαστροφή και Διαπλοκή, μόνο πρόσκαιρα μπορεί να νικήσει. Για όσους δεν το πρόσεξαν, οι "Ριζοσπάστες" συγκροτήθηκαν σε "πολιτική οργάνωση", πέρα από απλός "δημοτικός συνδυασμός".
-
Και για να γίνουμε σαφέστεροι: Αυτό που δεν μπορέσαμε να κάνουμε τώρα θα γίνει στο μέλλον. Ο Δημητράτος ή ο όποιος άλλος επιλεγεί, θα είναι παιδί ενός κινήματος, αυτόνομου, αυτόδικου και αυτοτελούς. Κανείς μας δεν θα επιδιώξει, ξανά, "κομματικό χρίσμα".
-
Θα είμαστε παρόντες, για όσο καιρό το σύστημα, που υπηρετούν τα κόμματα και οι "καταλληλότεροι", απειλεί περιουσίες και ζωές. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.
-
Και δεν ανήκουμε σε εκείνους που δεν αναλαμβάνουν το μερίδιο της ευθύνης που τους αναλογεί. Αλλά...
-
...Η "αντιπολίτευση" και η "συμπολίτευση" θεωρούν αυτό το ψηφοδέλτιο, ως το κομματικό ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ. Κι ας είπαμε από την αρχή, ότι πρόκειται για ένα "προδομένο" ψηφοδέλτιο. "Πουλημένο εξ αρχής" από αυτούς που έστησαν το σκηνικό της επιλογής υποψηφίου δημάρχου μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ.
-
Προς ενίσχυση του λόγου μας, ας βάλουμε τώρα αυτό που κρατηθήκαμε να βάλουμε από την αρχή, περιμένοντας τις εξελίξεις:
Ήταν εντυπωσιακή η ταχύτητα με την οποία ο Κ. Ζαπάντης απάντησε επικριτκά, όταν έμαθε ότι στις διαδικασίες του ΣΥΡΙΖΑ ενεπλάκη το όνομα του. Και "καλά έκαμε". Εμείς, όμως, μείναμε με την απορία: Η κ. Κατερίνα Βαγγελάτου, που ήταν αυτή που έθεσε το όνομα του Κ.Ζαπάντη στις διαδικασίες, είναι φίλη του Κ. Ζαπάντη και διετέλεσε και αντιδήμαρχος του. Πώς είναι δυνατόν η "κολητή" να μη γνώριζε ότι ο Κ. Ζαπάντης δεν επιθυμεί να είναι υποψήφιος; Το γνωρίζαμε εμείς, γιατί μας το έχει πει ο ίδιος, και δεν το γνώριζε η φίλη και συνεργάτης που τον ενέπλεξε στις διαδικασίες;
Εμείς κάνουμε μόνο την ερώτηση. Τα συμπεράσματα δικά σας.
-
Τώρα, που η κυρία Βαγγελάτου άφησε στην τύχη του το δημοτικό ψηφοδέλτιο του κόμματος της, επιλέγοντας την Περιφέρεια, η απορία που πέρασε τότε από το μυαλό μας γίνεται επίκαιρη και τη δημοσιοποιούμε. (Και δεν είμαστε εμείς εκείνοι που θα πούμε τι "έπρεπε" να κάμει για να στηρίξει κομματικές επιλογές, για να αποσείσει υποψίες και να αποτρέψει δημόσια διατύπωση αποριών. Εμείς δεν είμαστε ΣΥΡΙΖΑ).
-
Οι "αντι-ΣΥΡΙΖΑ" φίλοι πρέπει να στηρίξουν τη φίλη τους. "Αντι-ΣΥΡΙΖΑ" έχουν δηλώσει μόνο για το δημοτικό ψηφοδέλτιο. Για το περιφερειακό δεν έχουν εκφραστεί, με τρόπο ανάλογο. Οπότε, οι φίλοι στην ανάγκη φαίνονται και το πεδίο στήριξης είναι ανοιχτό.
-
Ας μη διανοηθεί κανείς να επιρρίψει αλλού ή σε άλλον ευθύνες. Ξέρουμε τον ένοχο και είναι γνωστή η αιτία.
-
Εμείς από την πρώτη στιγμή γράψαμε για ένα τοπικό πολιτικό σύστημα "συγκοινωνούντων δοχείων και επικοινωνούντων τοπαρχών". Αυτό το σύστημα δεν κρατά πια ούτε τα προσχήματα. Δεν κρύβεται. Δείξαμε, κατ΄επανάληψη, τη διαπλοκή. Σήμερα, προσθέτουμε κι άλλα λιθαράκια στο οικοδόμημα της αποκάλυψης.
-
Βλέπουμε τον κ. Φιλίππου στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ - Θόδωρου. Ο άνθρωπος που μας έπλεκε το εγκώμιο εντιμότητας και ικανότητας των Λυκούδη και Παρίση πάει με τον Θόδωρο και όχι με τον Παρίση! Δεν απορούμε πια. Ξέρουμε.
-
Δυσκολίες συγκρότησης ψηφοδελτίου παρουσιάζει και το άλλο "αμεσοδημοκρατικό" πολιτικό μόρφωμα: Ο ΦΙ.ΚΟ.. Όλα του γάμου δύσκολα. Και των εκλογών δυσκολότερα. Να, γιατί λέμε ότι ο "Καλλικράτης" έγινε για τα κόμματα και για τους έχοντες χρήμα.
-
Στην πρώτη απόπειρα "αγιογραφίας", γράφτηκε: "«ο Καλαφάτης ως Δήμαρχος άφησε και 10 έργα πίσω του» (κάποια πρωτοποριακά για την εποχή, πχ ΒΙΠΕ, Διαδημοτική)".
-
Είναι "μεγάλο" το θέμα του ποιος "χρεώνεται" μια επιτυχία. Ο συχωρεμένος ο Ατσάρος έλεγε πώς είναι έργο δικό του. Και ο Μητσοτάκης θα έλεγε ότι το έκαμε η κυβέρνηση του και η κρατική ΕΤΒΑ ότι είναι δικό της έργο. Εμείς λέμε, για να μην κακοκαρδίσουμε, ότι το έκαμε ο Αλέκος. Αν κάποιοι δεν το σταματούσαν, έγκαιρα, η ΒΙΠΕ θα είχε την εικόνα που βλέπετε πιο κάτω. Πρόκειται για το μοναδικό κτήριο που πήρε άδεια οικοδομής, πριν την κινητοποίηση Επιμελητήριου και ιδιοκτητών οικοπέδων στη ΒΙΠΕ, για να αλλάξουν τους όρους δόμησης. Για όσους δεν ξέρουν να μετράνε, τα κτήρια θα είχαν 6 πατώματα!
-
Για τη διαδημοτική, αν ζούσε ο Τρίτσης θα έλεγε ότι είναι έργο δικό του, ο οποίος υιοθέτησε την ιδέα ενός στελέχους του υπουργείου του και τον έστειλε να κάμει πιλοτικό πρόγραμμα στην Κεφαλονιά. Βεβαίως, και ο Κρούσος, αν είχε δηλώσει από παλιά Ηγέτης, θα έλεγε ότι έβαλε ένα λιθαράκι. Και ο Αλέκος χρεώνεται την επιλογή του, ως μελετητή και πρώτου διευθυντή. Ο Κ.Ζαπάντης, όμως, και το δημοτικό συμβούλιο Ελειού - Πρόννων τι ήθελαν να πουν με τα οικονομικά στοιχεία που ζητούσαν κι επειδή δεν τα έλαβαν έστειλαν την υπόθεση στον εισαγγελέα; Εκκρεμεί δίκη για "παράβαση καθήκοντος" και όχι έρευνα για τα οικονομικά στοιχεία.
-
Και συνέχισε η "αγιογραφία":«... ο Καλαφάτης ήταν που έφτιαξε βιολογικό καθαρισμό, παραλία, ΚΤΕΛ, ΒΙΠΕ, λιθόστρωτο κλπ».
-
Ο βιολογικός καθαρισμός δεν λειτουργεί και κανείς βιολογικός καθαρισμός δεν μπορεί να λειτουργήσει, ορθά, χωρίς συχνή ανανέωση εξοπλισμού με ανάλογη επιβάρυνση στα ανταποδοτικά τέλη. Ένας πολίτης στο Αργοστόλι και τα Ιχθυοτροφεία στο Ληξούρι έχουν καταγγείλει την απάτη της λειτουργίας τους. Και απάντηση δεν έλαβαν, πλην του "όλα βαίνουν καλώς" . Κι ας βρωμάει η Λάσση.
-
Για τη ΒΙΠΕ είπαμε και για την παραλία και το ΚΤΕΛ δεν θα λέγαμε τίποτα, αν δεν ήταν μισοδουλειά. Η διαμόρφωση της μισής παραλίας, η απομάκρυνση του ΚΤΕΛ από την αγορά και η δημιουργία μιας κουτσής "δημοτικής αγοράς", απέναντι, έγιναν στην προοπτική απελευθέρωσης της παραλίας από το αίσχος της σημερινής αγοράς. Κι όπως μας έλεγε πρόσφατα μία διδάσκουσα πολ. μηχανικούς στο Παν. Πατρών "είστε η μόνη παραλιακή πόλη στον κόσμο, που γυρνάτε την πλάτη στη θάλασσα". Το έργο δεν ολοκληρώθηκε γιατί "σκόνταψε" σε ιδιωτικά και ιδιοτελή συμφέροντα. Δεν πρόκειται να γράψουμε αυτή την ιστορία, αν δεν προκληθούμε.
-
Η "αγιογραφία", ξανά: «επί Καλαφάτη ξεκίνησαν τα προγράμματα των ατόμων με ειδικές ανάγκες, αναβαθμίστηκε το γηροκομείο, τα ΚΑΠΗ κλπ».
-
Πράγματι, ξεκίνησαν. Αλλά επειδή όταν μαζεύονται πολλοί δήμαρχοι σε ένα, η ευθύνη γίνεται διαχρονική και συλλογική. Ιδού το έργο με αριθμούς και εικόνες:
-
Ένας άνθρωπος, άτομο με ειδικές ανάγκες και ικανότητες, βρίσκεται καταχρεωμένος και οι δομές στήριξης αμεα και λοιπών κλειστές. Όσο για το Γηροκομείο, στους σχεδιασμούς δημιουργίας νέας αγοράς με τη σύμπραξη δήμου και ιδιωτών ήταν να αλλάξει θέση, ώστε ο χώρος που σήμερα είναι η "δημοτική αγορά" και το Γηροκομείο να καλύψουν τις ανάγκες της. (Η δημιουργία της υπήρχε και στο τελευταίο προεκλογικό φυλλάδιο του Μ. Φόρτε).
-
Έχουμε κι άλλα να πούμε. Κανείς δεν μηδενίζει το έργο κανενός. Όταν, όμως, αυτό δεν είναι ενταγμένο σε μια φιλοσοφία και δεν υπηρετείται από μια συνεπή και σταθερή πολιτική μετατρέπεται σε "μισοδουλειά" ή κλείνει, αφήνοντας χρέη. Αυτά συμβαίνουν όταν η ημιμάθεια συμβαδίζει με την έλλειψη θέλησης για την υπεράσπιση της πατρίδας και εξαντλείται σε περιαυτολογία και κενοδοξία. Όταν το συνολικό "έργο" δεν έχει "φέρει την ανάπτυξη" και ο λαός ζει το δράμα του, τότε, "βλέποντας τα έργα- δέντρα, χάνουμε το δάσος".
-
Και κλείνουμε, για σήμερα, με ένα "έργο" αποκλειστικής ευθύνης Καλαφάτη, ως υφυπουργού. "Έργο", που διατήρησε ανέγγιχτο και ο άλλος "καταλληλότερος", Μιχαλάτος.
-
Στο υπόγειο του Επιμελητήριου κάθεται αδρανής ένας εξοπλισμός εργαστηρίου κεραμικής. Και στο ισόγειο του μια αίθουσα για έκθεση και πώληση έργων τέχνης και χειροτεχνίας παραμένει άδεια. Χρήμα , κόποι, όνειρα και εισοδήματα για κάποιους χάθηκαν.
(Οι εικόνες που σχολιάζουν την πραγματικότητα και δεν είναι φωτογραφίες ανήκουν στον Δον ΨΥΧΩΤΗ)
Έχουμε τον δικό μας τρόπο να βλέπουμε τα πράγματα και τη ζωή. Δεν είναι ο καθεστωτικά ορθός τρόπος. Όλοι δέχονται "απαντήσεις" στα δημοσιεύματα τους. Τα δικά μας έχουν "χάσει έδαφος" στην αναπαραγωγή τους και εκλιπαρούν για μια τόση δα απαντησούλα.
Βλέπουμε την Πολιτική με τον τρόπο που βλέπουμε την Ποίηση και τον Έρωτα.
(Γι΄αυτό δηλώνουμε Ηγέτες)
Οι άγγελοι τραγουδάνε. Και οι ερωτευμένοι επίσης. Πίσω από κάθε ανάταση, από κάθε μεράκι, μια κιθάρα περιμένει έτοιμη να πάρει τα λόγια και να τα ταξιδέψει από χείλη σε χείλη. Δεν είναι λίγο αυτό. Είναι η χαρά να δίνεις χαρά στους άλλους, είναι αυτό που μας βαστάει στη ζωή. Γι΄ αυτό, κοντά στα ποιήματά μου, δοκίμασα να γράψω και μερικά τραγούδια, χωρίς να τα υποτιμώ καθόλου. Έτσι ή αλλιώς, μιλά κανείς για τα ίδια πράγματα που αγαπά, και από κει και πέρα το λόγο έχουν αυτοί που θα τ' ακούσουν. Λένε πως το είδος έχει ορισμένους κανόνες. Δεν τους ξέρω και, πάντως, δεν ενδιαφέρθηκα ή δεν μπόρεσα να τους ακολουθήσω. Δουλεύει ο καθένας όπως νοιώθει. Και η θάλασσα είναι απέραντη, τα πουλιά μυριάδες, οι ψυχές όσες και οι συνδυασμοί που μπορούν να γεννήσουν οι ήχοι και τα λόγια, όταν ο έρωτας και το όνειρο συμβασιλεύουν.
(Από τα "Ρω του Έρωτα", Οδυσσέας Ελύτης)